Mam problem z livebox’em 2.0. Mianowicie: gdy chcę pograć w jakieś gry przez internet nie mogę ponieważ pisze coś typu “failed to connect to the server”.Poczytałem trochę o tym i dowiedziałem się że jest to wina livebox’a ponieważ ma po blokowane porty. Wiem jak to naprawić ale , gdy wchodzę do strony livebox’a pisze , żebym podał login i hasło które mój tata zmieniał i zapomniał. I tu moje pytanie: czy da się odblokować te porty nie mając loginu i hasła? Albo jak uzyskać login i hasło?
Po to jest hasło, żeby bez niego nic nie dało się zmienić.
Można zresetować urządzenie do ustawień fabrycznych, chociaż wtedy musiałbyś od nowa wklepywać ustawienia ważne dla połączenia. Gdyby i te tata zapomniał, a umowę zgubił, skończyłbyś bez internetu.
Może spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne. Powinieneś mieć taki guzik o numerze 1 z tyłu. Jest to właśnie guzik resetujący. Mam nadzieję, że to pomoże.
Mam w pudełku po Livebox’sie umowę oraz wydrukowaną stronę z loginem i hasłem wymaganym do połączenia się z internetem. Czy po zresetowaniu modemu to wystarczy by z powrotem działał ?
Przywracasz Liveboksa do ustawień fabrycznych, konfigurujesz połączenie z internetem (z wykorzystaniem loginu i hasła, które - jak piszesz - masz wydrukowane na stronie) i wszystko powinno działać. Pomoc - instrukcja obsługi do Liveboksa albo http://help.orange.co.uk/orangeuk/suppo … nal/232435 (może przydać się http://translate.google.com/). W razie nieoczekiwanych problemów - telefon do pomocy technicznej TP* i prośba o “poprowadzenie za rękę”.