Zdjęcie do dowodu w domu?

Witam,

może zacznę od tego, że jestem laikiem komputerowym:D…

…chcąc zaoszczędzić postanowiłam sama wydrukować zdjęcie do legitymacji…i tu pojawia się problem, zdjęcie ma mieć rozmiar 35x45mm, drukowane na papierze 10x15cm. Próbuję wykonać to w Photoshopie ale jakoś mi nie wychodzi, po zmniejszeniu rozmiaru zdjęcia i nanoszeniu go na tę matrycę /10x15/ zdjęcie zmniejsza się…proszę o pomoc, jeśli ktoś zrozumiał o co mi chodzi!

Kinga.

W obecnych przepisach unijnych, zdjęcia legitymacyjne mają bardzo określone wymiary. Jest jeden szablon który musi być spełniony. Nie mam na myśli wymiarów wydruku, lecz wymiary wielkości głowy na fotografii, kąt pochylenia głowy. Ludzie mają różne głowy i szczerze mówiąc gdyby wszystkie zdjęcia miałby być wykonane zgodnie z normą, mało kto by się kwalifikował.

//Pozdrowienia z zakładu fotograficznego.

Zdjęcie wykonano mi profesjonalnie w studiu;p, tylko po co mam je drukować 5zł za sztukę, jak mogę mieć 4zdjęcia za 2zł./juz raz popełniłam ten błąd/

kingastud , pamiętaj jednak że zdjęcia wydrukowane na zwykłej drukarce w domu nie są tak trwale jak te wydrukowane przez pracownie fotograficzną.

Jeśli kingastud masz drukarkę termo-sublimacyjną, to jakość zdjęć będzie identyczna.

…ale ja zamierzam wydrukowac zdjecie u fotografa, tylko mam problem z umieszczeniem na jednym zdjęciu 4 czy 6 zdjęć, takich małych-legit.-rozumiecie?

jaki program stawia Tobie w tym opór ?

Photoshop, jak pisałam wcześniej robię - wydaje mi się, że dobrze, dopiero gry zmniejszone do 35x45mm zdjęcia poprzez kopiowanie chce umieścić na przygotowanej podstawie 10x15cm, zdjęcia się zmniejszają…

kingastud , może masz różne skale na podglądzie obu plików? :smiley: sprawdź czy na obu “belkach” u góry masz napisaną skale obrazka/zdjęcia 100% :stuck_out_tongue:

P.S. Zwróć uwagę także na wartość DPI dla każdej z grafik… muszą być jednakowe :!: