Od ponad miesiąca domagam się od firmy Netia wywiązania się z umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (internet, telefon i telewizja). Wyczerpałam już wszystkie dostępne możliwości rozwiązania problemu, który wielokrotnie zgłaszałam bezpośrednio konsultantom infolinii oraz drogą mailową za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronach www. Sądzę, że nie jestem jedyną „ofiarą” tej firmy, gdyż na wielu forach internetowych znalazłam liczne, negatywne opinie na temat traktowania klientów Netii. Ten problem dotyczy wielu osób i powinien być poruszony w mediach!
Oto slogan Netii: Naszym celem jest zapewnienie najwyższej jakości usług świadczonych naszym klientom
A to rzeczywistość:
14 czerwca 2012 podpisałam umowę z firma Netia (pakiet „Na Maxa z TV za 1 zł”). Miła Pani z Netii, poinformowała mnie, że otrzymam 2 urządzenia: router Netia Spot i dekoder Netia Player. Na podpisanie umowy z Netią zdecydowałam się ze względu na dostępność dodatkowych funkcji routera Netia Spot (np. Netia Fon). Na stronie internetowejfirmy Netia jest następująca informacja: „Korzystaj z 6 milionów Fon Spotów na świecie, należących do Społeczności Fon bezpiecznie i zupełnie za darmo”
Termin podłączenia telewizji i internetu ustalono na 27. 06.12. Gdy pojawił się instalator, okazało się, że zamiast routera Netia Spot na jego zleceniu figuruje router Technicolor. Po mojej interwencji, inna Miła Pani z infolinii poinformowała mnie, że zlecenie zostało błędnie wystawione i powinnam otrzymać Netia Spot. Ponieważ technik posiadał przy sobie również router Netia spot, zapytałam o możliwość podłączenia tego urządzenia oraz dekodera. Zostałam poinformowana, że ponieważ na zleceniu figuruje router Technicolor, technik nie może podłączyć routera Netia Spot! W efekcie, żadne urządzenie nie zostało ani dostarczone, ani podłączone! Miła Pani z infolinii zapewniła mnie, że oba urządzenia (Netia Spot i Netia Plater) otrzymam wkrótce poczta kurierską.
29.06.12 dowiedziałam się, że router Netia Spot wysłano do mnie dzień wcześniej pocztą kurierską.
-
07.12 zostałam poinformowana, że łącze nie jest przystosowane, aktywacja jest w toku a Netia Spot nie został do mnie wysłany. Następnie zadzwonił do mnie pracownik firmy, która jest podwykonawcą Netii, który ponownie zaproponował mi podłączenie routera Technicolor!
-
07.12 otrzymałam informację (mail) od Miłego Pana, że zostało wystawione zlecenie na wysyłkę Netia Spot, które jest w trakcie realizacji i że w najbliższym czasie Netia Spot zostanie dostarczony.
13.07.12 dostarczono Netia Spot (po miesiącu oczekiwania!
Wbrew zapewnieniom Bardzo Kompetentnego Miłego Pana, router Netia Spot działa (ale dopiero po mojej interwencji na infolinii!
Zarejestrowałam Netia Spot i usługę Fon. Po zalogowaniu się, zostałam przekierowana na płatną stronę
17.07.12 informacja mailowa od innego Miłego Pana, że 4 lipca zostało wystawione zlecenie na wysyłkę dekodera Netia Player, ale z powodu błędu systemu urządzenie nadal nie zostało wysłane. Miły Pan przekazał ponaglenie do magazynu i poinformował mnie, że urządzenie dotrzeć do mnie w ciągu dwóch dni, jednak po kilku minutach otrzymałam sprostowanie tej informacji o następującej treści: W nawiązaniu do poprzedniej wiadomości, przesyłam sprostowanie. Otóż ze strony naszego magazynu otrzymałem informację, że Netia Player został dostarczony przez naszego technika!
Ktoś tu kłamie! Netia Player nie został dostarczony!
18.07.12 kolejna Miła Pani z infolinii pyta mnie, czy usługa jest zarejestrowana na aptekę (jestem osoba prywatna i nie mam nic wspólnego z apteką!). Mila Pani zapewniła mnie, że dekoder zostanie wkrótce wysłany i odzwoni do mnie jeszcze tego samego dnia! Nie oddzwoniła!
19.07.12 nadal nie mam dekodera a inny Miły Pan z infolinii informuje mnie o “postępach” w wysyłce dekodera! Muszę jednak przyznać, że ten pan starał się pomóc w rozwiązaniu problemu, przekazują opis zaistniałej sytuacji innym osobom, odpowiedzialnym za dostarczenie sprzętu!
Po kilku godzinach oddzwania Pani (już nieco mniej miła), która sugeruje mi, że nie wyraziłam zgody na instalację dekodera Netia Player i dlatego nie otrzymałam tego urządzenia!