Witam!
Skontaktować się z supportem EA ten sam problem jest z Battlefield Bad Company 2 bo to gry sprzed “ery” Origin support poda Ci nowy klucz do aktywacji w grze.
Jestem w tym zielony! Czy mógłbyś mi podać link do tego supportu?
Ale martwię się też tym czy nie będzie trzeba napisać do nich o tym po angielsku a ja nie za bardzo znam angielski.
Z góry Ci dziękuję.
Pozdrawiam
Wysłałem. Raz jeszcze dziękuję.
A jak oni się ze mną z kontaktują, na email dostanę od nich odpowiedź?
Oczywiście można z EA gadać po polsku jak kolega napisał wyżej.
E-mail dostaniesz jak sprawa ruszy do przodu oraz pewnie dostałeś jakiś link z numerem Twojej “sprawy”, który pozwala sprawdzać stan zgłoszenia na stronie.
Znając angielski sprawę załatwiłbyś na live chacie w 15 min A tak trzeba trochę poczekać.
Jak narazie nie dostałem email’a. Jeśli chodzi o “link z numerem sprawy” jak napisałeś…, to już wogóle nie wiem o co chodzi?
Czy chodzi tutaj o tą stronę jeśli tak, to jak widać na obrazku, to nie ma na niej żadnego numeru sprawy.
I co dalej?
Pozdrawiam
Ps: Dla pewności wysłałem im wtedy 2 razy wiadomość o tym błędnym kodzie
W mailu zwrotnym od EA masz podany numer sprawy - numer odpowiadający twojemu zagadnieniu / problemowi opisanego przez ciebie w zapytaniu. Mając ten numer wiesz że sprawa jest w toku i przekazana do odpowiedzialnego działu.
Co dalej ? Czekać.
A jak spieszysz się to skorzystaj z podpowiedzi @struart 'a i napisz na live chat’cie
Witam ponownie!
Proszę, podajcie mi linka do tego Live chat bo nie potrafię tego znaleźć…
A na email’u dalej nie mam żadnej odpowiedzi, ile można czekać.
Dziękuję