mamuśka dzisiaj odpaliła laptopa i nic nie mogła włączyć jak skype, chrome, nie da się zainstalować programów.
proszę o pomoc
mamuśka dzisiaj odpaliła laptopa i nic nie mogła włączyć jak skype, chrome, nie da się zainstalować programów.
proszę o pomoc
Jeżeli nie uda Ci się odpalić ADWCleaner i MBAM wykonaj tylko logi z FRST.
Przeskanuj ADWCleaner uruchom z prawokliku jako Administrator. Najpierw Szukaj następnie usuń
http://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html
Następnie MBAM (przy instalacji odznacz okres testowy premium)
https://www.malwarebytes.org/mwb-download/
Po skanowaniu AdwCleanerem i MBAM wstaw logi z FRST
http://forum.dobreprogramy.pl/nowy-log-obowi%C4%85zkowy-farbar-recovery-scan-tool-t478727/
Czekaj cierpliwie na sprawdzenie przez specjalistów.
Lysy_cienias, na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.
Lysy_cienias jeżeli Twoja mama ma zainstalowanego antywirusa Pandy, to dziś pojawiły się problemy po aktualizacji sygnatur. Podejrzewam to, po Twoim opisie sytuacji. Producent zaleca, aby nie restartować komputera i poczekać na kolejną aktualizację.
FRST- http://www.wklej.org/id/1660433/
Addition - http://www.wklej.org/id/1660434/
ADWcleaner i MBAM tych progr. nie udało sięodpalić.
Tu masz rozwiązanie: http://www.pandasecurity.com/uk/homeusers/support/card?id=100045
W Twoim wypadku przypuszczalnie scenariusz 1 powinien zadziałać.
nie działa
Lysy_cienias dość enigmatyczna odpowiedź. Skontaktuj się w takim razie z pomocą techniczną Panda Security Polska pod nr tel. 22 540 18 06 - powinni pomóc.
http://www.pandasecurity.com/uk/homeusers/support/card?id=100046
zrobiłem wszystko krok o kroku i nic, nie chce załadować żadnego programu, przeglądarki nie działają w sumie nic nie działa, żaden plik exe.
W trybie awaryjnym spróbuj odinstalować Pandę lub skorzystaj z tego deinstalera: http://www.pandasecurity.com/poland/homeusers/support/card?id=55509
Jeżeli nie uda się, to najbezpieczniej skontaktuj się z supportem producenta.
jak zauważyłeś też jest plikiem exe. ale oczywiście spróbuję.
w trybie awaryjnym również nie chce otworzyć programu.
a tak na marginesie jak by się udało to stracił bym trwale pliki dll. które zostały przeniesione do kwarantanny przez które tak cierpię ?
Użyj przywracania systemu.
nie pomogło, na samym początku próbowałem
Jeżeli udałoby Ci się przeprowadzić deinstalację, wtedy jest opcja co zrobić z plikami w kwarantannie - wybierając pozostaw, znajdziesz je w folderze gdzie była zainstalowana Panda.
Nie potrafię na chwilę obecną znaleźć rozwiązania, które nie wymagałoby drastycznych działań pt reinstalacja systemu. Mam podobną sytuację u jednego z klientów, jeżeli znajdę tam rozwiązanie, napiszę.
Znalazłem rozwiązanie:
wyszukać folder, w którym powinien znajdować się plik comctl32.dll. U mnie to jest “x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.9600.17415_none_a9ed7f470139b3c1”
Oprócz folderu znajdzie także kopię zapasową w folderze C:\Windows\WinSxS\Backup, u mnie :
“x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.9600.17415_none_a9ed7f470139b3c1_comctl32.dll_9c499789”
Skopiować tam gdzie go brakuje i zmienić nazwę na comctl32.dll.
Z powodu braku dostępu należy skopiować plik z innego systemu lub trybu safe mode. Jeżeli ktoś posiada cygwin to wystarczy mintty.
Voila!
postawiłem już nowy system dziękuje wszystkim którzy chcieli pomóc.
artuditu niestety nie jestem w stanie sprawdzić czy to rozwiąże problem.
pozdrawiam