Witam wszystkich przepraszam moderatorów wiem pewnie dużo tego w sieci ale nie mam czasu na szperanie. A informatyka nie jest moja mocna strona dlatego zwracam sie do was fachowców
Zacznę od początku posiadam urządzenie typu All in one firmy acer probuje przeinstalowac system jak zwykle do tej pory gdy komp złapał jakaś grypę… Korzystam z acer erecovery wsadzam płytki podazam wedle kroków instalatora aż tu
komunikat NAPP_KM: NAPP8.exe - Application Error" and the message is "The exception unknown software exception (0xc000000d) occurred in the application at location 0x1006d702
Po uruchomieniu systemu z partycji serwisowej alt + f10
Rownież ten sam komunikat
I misterny plan w pizdu wylądował
Co robić bo płytki na pewno są dobre czy muszę pisać do acer uk i prosić o wysłanie płytek z windowsem?
– Dodane 22.11.2013 (Pt) 1:43 –
Dodam ze niedawno spod windowsa zmieniłem rozmiar partycji systemowej z uzyskanego miejsca utworzyłem nowa partycje ale zostawiłem dużo miejsca tak jak było zalecane.
Komp sie zawirusil Avast usunął mi jakieś pliki podczas skanowania pewnie były ważne…
Mniejsza z tym korzystam teraz z telefonu takie czasy na szczęście
Można inaczej bez płyty.Bootowalny pendrive lub płyta DVD i na nośniku program Hirens Boot CD , FalconFours Ultimate Boot CD , ostatnio korzystałem z jednego i drugiego,windows wstawał za każdym razem.I tak boot z nośnika następnie FalconFours ,narzędzie MS DaRT 6.5 (podświetlone)->enter–>wybieramy wersję windows 32-bit lub 64-bit–>kolejne dwa okna No,nie korzystamy z połączenia internetowego–>potem z listy Polish(Programmers) i na Next–>w tym oknie zaznnaczamy Use recovery tools (na samej górze),następnie zaznaczamy system który mamy naprawić i klikamy na Next.Następnie na liście narzędzi do odzyskania systemu klik na System Restore i Next i tu jest okno z listą punktów przywracania systemu , zaznaczasz punkt poprawnej pracy komputera -->next oraz na Finish i na Yes.Pliki systemowe powrócą do stanu który został wskazany.A jak coś nie wyjdzie to Hirens Boot i narzędzie TestDisk–>Dos Programs->enter–>Recovery Tools i TestDisk 6.14b–>Create następnie wybieramy dysk ,którego MBR masz naprawić i wybieramy Proceed–>Intel zaznaczamy i enter–>Analyse i enter–>podświetlamy partycje HPFS-NTFS i wciskamy klawisz <-- (strzałka w lewo) aż z lewej strony będzie to * i enter,zaznaczamy Write i enter ,teraz Y i enter,to zapisuje naprawiony MBR.Laik może to zrobić jak ma opis danego programu,oczywiście że ja do tej grupy się zaliczam , i jakoś dałem radę postawić wina-możesz spróbować.
Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym górnym rogu Swojego posta. Dobrze zatytułowany temat daje szansę na szybszą pomoc. Dziękuję za uwagę.
Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.