Erecovery i partycja serwisowa kończą sie błędem co robić?


(Gawron1421) #1

Witam wszystkich przepraszam moderatorów wiem pewnie dużo tego w sieci ale nie mam czasu na szperanie. A informatyka nie jest moja mocna strona dlatego zwracam sie do was fachowców :wink:

Zacznę od początku posiadam urządzenie typu All in one firmy acer probuje przeinstalowac system jak zwykle do tej pory gdy komp złapał jakaś grypę... Korzystam z acer erecovery wsadzam płytki podazam wedle kroków instalatora aż tu

komunikat NAPP_KM: NAPP8.exe - Application Error" and the message is "The exception unknown software exception (0xc000000d) occurred in the application at location 0x1006d702

Po uruchomieniu systemu z partycji serwisowej alt + f10

Rownież ten sam komunikat

I misterny plan w pizdu wylądował :frowning:

Co robić bo płytki na pewno są dobre czy muszę pisać do acer uk i prosić o wysłanie płytek z windowsem?

-- Dodane 22.11.2013 (Pt) 1:43 --

Dodam ze niedawno spod windowsa zmieniłem rozmiar partycji systemowej z uzyskanego miejsca utworzyłem nowa partycje ale zostawiłem dużo miejsca tak jak było zalecane.

Komp sie zawirusil Avast usunął mi jakieś pliki podczas skanowania pewnie były ważne...

Mniejsza z tym korzystam teraz z telefonu takie czasy na szczęście :slight_smile:

Z góry dzięki za pomoc


(blackdaro) #2

Można inaczej bez płyty.Bootowalny pendrive lub płyta DVD i na nośniku program Hirens Boot CD , FalconFours Ultimate Boot CD , ostatnio korzystałem z jednego i drugiego,windows wstawał za każdym razem.I tak boot z nośnika następnie FalconFours ,narzędzie MS DaRT 6.5 (podświetlone)->enter–>wybieramy wersję windows 32-bit lub 64-bit–>kolejne dwa okna No,nie korzystamy z połączenia internetowego–>potem z listy Polish(Programmers) i na Next–>w tym oknie zaznnaczamy Use recovery tools (na samej górze),następnie zaznaczamy system który mamy naprawić i klikamy na Next.Następnie na liście narzędzi do odzyskania systemu klik na System Restore i Next i tu jest okno z listą punktów przywracania systemu , zaznaczasz punkt poprawnej pracy komputera -->next oraz na Finish i na Yes.Pliki systemowe powrócą do stanu który został wskazany.A jak coś nie wyjdzie to Hirens Boot i narzędzie TestDisk–>Dos Programs->enter–>Recovery Tools i TestDisk 6.14b–>Create następnie wybieramy dysk ,którego MBR masz naprawić i wybieramy Proceed–>Intel zaznaczamy i enter–>Analyse i enter–>podświetlamy partycje HPFS-NTFS i wciskamy klawisz <-- (strzałka w lewo) aż z lewej strony będzie to * i enter,zaznaczamy Write i enter ,teraz Y i enter,to zapisuje naprawiony MBR.Laik może to zrobić jak ma opis danego programu,oczywiście że ja do tej grupy się zaliczam , i jakoś dałem radę postawić wina-możesz spróbować.


(Semtex) #3

Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym górnym rogu Swojego posta. Dobrze zatytułowany temat daje szansę na szybszą pomoc. Dziękuję za uwagę.

Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” i.t.p. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.