Witam.
Miałem dziś problem z uruchomieniem kompa-nie pomagała zmiana trybu uruchamiania.
W końcu się udało ale trochę muli.
Skanowanie avastem i m.anti malvare nic nie wykazało,natomiast znalazłem pusty dziwny folder .jenny .
program bluescreenview otwiera się ale nie pokazuje nic.
Proszę o sprawdzenie logów i ewentualną pomoc.
http://wklej.org/id/644644/
http://wklej.org/id/644646/
Pozdrowionka
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Skanuj . Raport ze skanowania podaj na forum
darklight
(Witekd1)
10 Grudzień 2011 10:03
#3
Witaj
Pobierz SystemLook (SystemLook) http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook.html Wklej do niego
Klikasz Look pokaż log na forum
darklight
(Witekd1)
10 Grudzień 2011 11:07
#5
Więc tak jeśli usuwamy ten folder .jenny , to:
Proszę utowrzyć nowy punkt przywracania systemu oraz wykonać kopię kluczy rejestru
Start - w pole Wyszukaj programy i pliki wpisujesz regedit i z prawokliku Uruchom jako administrator Idziesz do klucza
KEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts
Znajdź i usuń .jenny Idziesz do klucza
HKEY_USERS\S-1-5-21-49918677-347469609-3516032531-1000\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FileExts
Znajdź i usuń .jenny
Następnie usuń przez Shift + Del folder C:\Users\Witek\ .jenny Restart komputera i zobacz czy się odtworzył
darklight
(Witekd1)
11 Grudzień 2011 11:00
#7
Punkt przywracania i kopie kluczy zrobione,ale nigdzie nie widzę :oops: tych kluczy .jenny do usunięcia
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Wykonaj skrypt . Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum
Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.
darklight
(Witekd1)
11 Grudzień 2011 12:37
#9
To nie jest prawidłowy zapis
O4 - Startup: C:\Users\All Users\ABBYY [2010-07-11 15:16:00 | 000,000,000 | —D | M] O4 - Startup: C:\Users\All Users\Acronis [2010-10-05 18:02:39 | 000,000,000 | —D | M] O4 - Startup: C:\Users\All Users\Adobe [2011-09-26 07:41:10 | 000,000,000 | —D | M] O4 - Startup: C:\Users\All Users\Ahead [2009-08-02 23:38:31 | 000,000,000 | —D | M] O4 - Startup: C:\Users\All Users\Alwil Software [2010-02-28 12:43:12 | 000,000,000 | —D | M] O4 - Startup: C:\Users\All Users\Apple [2010-12-04 19:45:27 | 000,000,000 | —D | M]
Jeszcze raz Uruchom OTL klikasz Nic
W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:
Klikasz na Skanuj . Nowy raport ze skanu pokaż na forum
darklight
(Witekd1)
11 Grudzień 2011 12:57
#11
Po restarcie występuje ten problem Później jest dobrze
Uruchom OTL klikasz Sprzątanie
Proszę sprawdzić dysk na obecność błędów HDTune http://www.dobreprogramy.pl/HD-Tune,Pro … 12177.html odczyt Smart oraz ErrorScan Niech sprawdzi te odczyty ktoś kto się na tym zna.
darklight
(Witekd1)
11 Grudzień 2011 13:36
#13
Spandaupol
WIELKIE DZIĘKI =D> za pomoc i poświęcony czas.
Pozdrawiam
Z tego odczytu który podałeś tutaj problem-uruchamianiem-sprawdzenie-dysku-t471059.html wygląda (to tylko moja opinia) że kabelek sygnałowy do wymiany
darklight
(Witekd1)
11 Grudzień 2011 21:46
#15
Spandaupol jeszcze raz DZIĘKUJE :biggrin:
kabelek już zamówiony,faktycznie przy dysku wtyczka słabo się “trzyma”