Zgłaszam się z problemem z Win 7 x64. Dzisiaj system padł. Pokazał bluescreen 0x0006b po czym wpisy 0x0000. Opis błędu Process1_Initialization_Failed. Problem powstał po odinstalowaniu sterowników telefonu komórkowego LG i ostatnią czynnością jaką robiłem to było zatrzymanie usługi Windows Driver Foundation oraz instalator modułów systemu Windows (robiłem tak wiele razy bez tak drastycznych skutków). Obecnie nie da się uruchomić systemu w żadnym z trybów ani żadnym sposobem. Co próbowałem robić. Usunąłem plik cache w system32\codeintegrity, próbowałem naprawiać instalacje, wykonałem bootrec spod winpe. Problem pozostaje nie naprawiony. W sumie dziwię się, że jako doświadczony użytkownik nie potrafię poradzić sobie z problemem. Znacie rozwiązanie problemu, czy pozostaje już tylko świeża instalka ?
Zobacz na mój poradnik:
i spróbuj wykonać przywracanie systemu po uruchomieniu komputera z płyty Windows i opcji Napraw.
Próbowałem naprawy poprzez istniejącą na dysku wersję systemu. Nie przyniosło to żadnego efektu. Obraz płytki instalacyjnej muszę pobrać z sieci bo aktualnie nie mam. Na obecną chwilę przy wybraniu napraw komputer jest mielenie przez 10 minut i napis, że nie dało się naprawić, więc może czeka mnie stawianie systemu na świeżo, ale to się jeszcze okaże.
Według Microsoft artykule KB 981933 ten błąd jest spowodowany przez uszkodzonąbootcat.cache pliku w " % systemroot% \ system32 \ codeintegrity" folderu.
Metoda 1: Pobierz Service Pack 1 ( Jeśli to nie jest stałym błędem)
Przejdź do menu Start i wpisz Windows Update
Kliknij na Windows Update z wyników wyszukiwania
Kliknij Sprawdź dostępność aktualizacji w panelu bocznym po lewej stronie
Wybierz Service Pack 1 z zalecanego sekcji aktualizacje
Zaleca się, aby ustawić Windows Update, aby otrzymywać wszystkie krytyczne aktualizacje automatycznie
Pełnej aktualizacji komputera
Metoda 2: Ręczne usunięcie pliku bootcat.cache
Uruchom komputer z Windows 7 DVD lub dysku naprawy
Wybierz Napraw komputer
Kliknij na wierszu poleceń
Wpisz C: i naciśnij Enter
Okna typu cd \ system32 \ codeintegrity i naciśnij Enter
Teraz wpisz del bootcat.cache i naciśnij Enter
Uruchom ponownie komputer, aby sprawdzić, czy to działa poprawnie
Jak nie zadziała to od nowa stawiasz system i zainstaluj service pack .
Z wiersza poleceń uruchomionego poprzez uruchomienie komputera z płyty Windows i wybranie Napraw komputer -> Wiersz polecenia możesz także wpisać sfc /scannow