1 Maj - Święto Pracy

W związku z dniem pierwszym maja, czyli Święta Pracy (której w Polsce jest tyle co autostrad), stworzyłem ankietę. Zapraszam do komentowania :smiley:

jestem jeszcze studentem, ale od czerwca będę mieć pracę więc nie narzekam (teraz kończe dzienne i idę na SUM więc będę miał czas na pracę ;-))

Czyli - Studia Uzupełniające Magisterskie ?

J estem jeszcze uczniem, ale już teraz wiem, że o prace bedzie ciężko… :-x

Ja jestem nadal uczniem jeszzcze musze skonczyc liceum i dopiero potem bede myslal o pracy :slight_smile:

Ja też jestem jeszcze uczniem, ale jak tylko skończe nauke to raczej chcę odrazu wyjechać za granice.

jestem studentem, ale dziś ciężko znaleść robotę, chyba że ma się dobre znajomości 8)

Pracuję w branży, w której o pracę nietrudno, więc mam ją.

Co prawda praca na konkretniejszym stanowisku wymaga uprawnień, które znowóż wymagają poświęcenia sporo czasu, nerwów i pieniędzy, ale ja to poświęciłem i to procentuje.

skończe liceum, jak będe na studiach to na wakacjach bede jeździł za granice najlepiej Anglia, ponieważ podszkole jezyk i mam tam ciotke, moze mi cos załatwi, a po studiach to moze wyjade na dłuzej jak sie w Polsce nie poprawi sprawa pracy i zarobków.

brakuje w aniecie :

“ucze sie, ale dorywczo pracuje”

ja koncze sql, pracuje na zlecenie w retauracji, sami dzwonią itp.!

podstawą do znalezienia pracy jest dobre wykształcenie i zawód, podstawa do znalezienia dobrej pracy “trza być troszke lepszym od innych” :wink:

Aktualnie uczę się jeszcze (choć człowiek całe życie się uczy :wink: ). Ale co do konkretnych planów związanych z znalezieniem pracy to nie mam ponieważ mam już ją zapewnioną w rodzinnym biznesie. A co do samego Święta Pracy - 1 Maja to z tego co słyszałem, dużo osób kojarzy ten dzień z dniem jedynie wolnym od pracy.

http://pl.wikipedia.org/wiki/1_maja - coś na ten temat :slight_smile:

Starszym raczej kojarzył się będzie z tym:

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Awi%C4%99to_Pracy