100 GB internetu miesięcznie powinno starczyć na normalne funkcjonowanie?

Witam serdecznie. Kończy nam się umowa z O… i poszukuję lepszej oferty z telewizją. Chciałbym się dowiedzieć, czy 100 gb interentu powinno starczyć na miesiąc do normalnego funkcjonowania: telewizor(czasem posłuchamy muzyki na yt przez internet), laptop( nic nie ściągam, czasem gram w gry on-line, w większości przeglądam facebook), dwa smartfony(przeglądanie stron, czasem godzinka ipli), konsola( gra przez internet około 2h dziennie). Co sądzicie o tym? Nie znam się dokładnie dlatego pytam was w tym temacie o opinię. Pozdrawiam!

Taki pakiet  ze  sporym zapasem nawet  na  3 miesiące ci wystarczy …

Drogi Moderatorze, czyli konsultat mówiąc przez telefon, że ciężko to wykorzystać, miał rację?:slight_smile:

Przeciętnemu użytkownikowi 20gb w zupełności wystarcza.

Chyba tylko do sprawdzania fejsbunia i poczty.

Jak nie będziesz molestował całymi dniami YT i Ipli, to spokojnie Ci starczy. Najwięcej transferu ciągnie właśnie streaming wideo. Jeśli do końca umowy zostało jeszcze trochę czasu, to możesz sobie zainstalować jakiś program do monitorowania ruchu sieciowego i sprawdzić ile obecnie zużywasz transferu na obecnym łączu i będziesz widział czy Ci ten pakiet wystarczy.

Chodzi Ci o Play’a? Bierz i nie patrz się na innych dostawców. Od 6 miesięcy korzystam z ich usług i tylko raz miałem tzw. lejek (2Mb/s!). Po przekroczeniu 400GB w poprzednim miesiącu.  :slight_smile:

Gdzież tam! Jestem w szoku, że Play obcina do takiej prędkości. Patrząc się na pozostałych operatorów jest to naprawdę ewenement. :wink: 2Mb/s spokojnie wystarczą i nie jest to kara, jak np. obcięcie do 16Kb/s.

Spróbuj połączyć się przez 3G. Pakiet 100GB obejmuje zarówno 3G, jak i 4G. :slight_smile:

Na chwilę obecną:

4G: http://www.speedtest.net/my-result/4210833435

3G: http://www.speedtest.net/my-result/4210836013

Jaki program polecasz?