Witam wszystkich. Wrzucam raporty w celu zdiagnozowania problemów z laptopem. Mianowicie, od jakiegoś czasu laptop wyraźnie zwolnił, zacina się i laguje podczas pracy jak i przeglądania internetu. Użycie procesora i dysku bardzo często wynosi 100%.
Addition.txt (61,9 KB) FRST.txt (101,6 KB) Shortcut.txt (45,4 KB)
Witam.
Sprawdź może coś się przyda
Witaj @pauletaa na Forum DobreProgramy
Mam na imię Juliusz i będę pomagał Ci rozwiązać problem, z którym do Nas przychodzisz.
===================================================
Dziękuję za zwrócenie uwagi na możliwości rozwiązania problemu.
Miej świadomość tego, że dając porady tego typu w trakcie próby utworzenia pliku naprawczego przez Eksperta, wcinasz się w systematykę ustalonych wcześniej działań.
Może okazać się, że autor postu będzie musiał powtórzyć swoje już raz wykonane skanowanie,
a Ekspert powtórzyć przegląd logów i prawdopodobnie powtórzyć tworzenie nowego pliku naprawczego.
===================================================
Polecenia dla @pauletaa
-
Odinstaluj dodatki McAfee: McAfee Consumer Product Removal (MCPR)
-
Pobierz ten plik i zapisz w katalogu z FRST, tzn. C:\Users\Paulek\Desktop
fixlist.txt (20,5 KB)
“Plik naprawczy został utworzony tylko dla Ciebie , nie należy go stosować na innym komputerze” -
Uruchom FRST i kliknij Napraw, program wyłączy niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania i zacznie pracę.
-
Po restarcie wklej plik wynikowy.
-
Pobierz ADWCleaner
-
Uruchom z Uprawnieniami Administratora, uruchom skanowanie.
Jeśli znajdzie linie z Preinstalled to odznacz , resztę oczyść -
Wklej plik wynikowy.
-
Czekaj na kolejne polecenia.
===================================================
W Twojej odpowiedzi:
- Wklej plik wynikowy FRST
- Wklej plik wynikowy ADWCleaner
- Napisz czy cokolwiek poprawiło się w pracy komputera
===================================================
Pozdrawiam serdecznie
Nic się raczej nie zmieniło, użycie procesora i dysku na tym samym poziomie.
Fixlog.txt (39,9 KB) AdwCleaner[C01].txt (2,2 KB)
Jak wszystko zawiedzie, zajrzyj:
CTRL+F/Znajdź:
Naprawa przypadków 100% użycia dysku w tle przez system
Plik naprawczy wykonał się poprawnie.
Zrób nowe skanowanie ESET:
- Pobierz ESET Online Scanner
- Uruchom z Uprawnieniami Administratora
- Program pobierze Aktualizacje modułu skanowania
- Automatycznie rozpocznie się Szybkie skanowanie
- Gdy wykryje jakiekolwiek zagrożenia zapisz raport
- Program zapyta o Wersję próbną odznacz i wyłącz
- Udostępnij plik raportu
Następnie przeniesiemy temat do innego działu, aby inne osoby oraz te, które dołączyły do tematu, mogły pomóc.
Dane systemowe:
Windows 10 Home Wersja 1909 18363.720 (X64)
BIOS: Insyde Corp. V1.11 12/23/2015
Płyta główna: Acer Zoro_SL
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-6200U CPU @ 2.30GHz
Całkowita pamięć fizyczna: 8058.59 MB
Pozdrawiam serdecznie