18 WOS Haulin i American Long Haul - błąd prism3d.exe

Witam!

Wprawdzie problem z prism3d.exe jest ogólnie dość znany (był kiedyś poruszany tutaj na forum), lecz ja za żadne skarby świata nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu z tym ustrojstwem, więc proszę o pomoc.

Podczas uruchamiania gry, po kliknięciu na przycisk Start! w oknie konfiguracji, pojawia się znany błąd prism3d.exe. Zarówno Haulin jak i ALH odstawia taką szopkę. Nie wiedzieć czemu, kiedyś na tym samym komputerze i tej samej konfiguracji, zarówno jedna jak i druga gra działała bez problemu.

Log pliku prism3d:

******** : log created on : Saturday November 20 2010 @ 15:15:51

15:15:51 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Service Pack 3

15:15:51 : [sys] DirectX version : 4.09.00.0904

15:15:51 : [cpu] AuthenticAMD [AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+] at ~3906MHz.

15:15:51 : [cpu] Features utilized: fpu cmov mmx mmxext 3dnow 3dnowext sse sse2.

15:15:51 : [mm] physical memory detected (1048120K/487392K)

15:15:51 : [mm] virtual memory detected (2097024K/2032848K)

15:15:51 : [mm] Trying to allocate memory pool (153600K)

15:15:52 : [zipfs] base.scs successfully mounted [crc_0xb39eb8f]

15:15:52 : [game] 18 WoS Haulin init ver.1.00	(rev. 18921)

15:15:52 : Home directory: 'C:/Users/Admin/Documents/18 WoS Haulin'

15:15:52 : exec /home/config.cfg

15:15:52 : [cor] executing /home/config.cfg

15:15:52 : uset g_view_dist "1.0"

15:15:52 : uset g_reflection "0"

15:15:52 : uset g_quality "1"

15:15:52 : uset r_texture_detail "0"

15:15:52 : uset r_anisotropy_factor "0.2"

15:15:52 : uset r_device "gl"

15:15:52 : uset r_path "1"

15:15:52 : uset r_mode "640x480x16x0"

15:15:52 : uset r_fullscreen "1"

15:15:52 : uset s_sfx_enabled "1"

15:15:52 : uset s_acceleration "0"

15:15:52 : uset s_mix_rate "44100"

15:15:52 : [gl] Software OpenGL detected, refusing to run the game in OpenGL.

15:15:52 : [gl] driver: GDI Generic

15:15:52 : [gl] vendor: Microsoft Corporation

15:15:52 : [gl] version: 1.1.0

15:15:52 : [gl] GL extensions: GL_WIN_swap_hint GL_EXT_bgra GL_EXT_paletted_texture

15:15:52 : [gl] GL_max_texture_size: 1024

15:15:52 : [gl] WGL_extensions: 

15:15:52 : [vid] There is no rendering device 'gl'

15:15:53 : .\game_proc.cpp(282): unknown fn: 18 WoS Haulin

15:15:51 : [sys] running on x86 / Windows XP (version 5.1) / Service Pack 3

Jest napisane dlatego, że uruchamiałem w trybie zgodności, bo tak naprawdę posiadam system Windows 7 Ultimate x86 (który w logu widnieje jako “Unkown” ).

Dodam, że w konfiguracji obu gier, zamiast nazwy mojej karty graficznej widnieje tylko opcja GDI Generic. Mało tego, nie mogę zmienić opcji renderowania na DirectX (widnieje tylko OpenGL ).

Jestem pewien, że chodzi o kartę graficzną, tylko pytam się, jakie kroki podjąć, by się tego pozbyć.

Proszę o pomoc, za którą z góry dziękuję!

Pozdrawiam.

EDIT:

Temat do zamknięcia, problem rozwiązany.

Napisz, w jaki sposób rozwiązałeś problem? Jeśli nie napiszesz, to pisałeś na forum sam dla siebie. Czyżby egoizm kwitł?