założyłem na Outlook Expresie 2 konta pocztowe i kiedy chcę zmienić jakieś konto muszę wchodzić w narzędzia/ konta/ i ustawiać dane konto na domyślne. To trochę pracochłonne Nie dałoby się zrobić, żeby przy włączeniu Outlooka wybierać na jakie konto da się wejść, albo coś, żeby łatwo zmieniać konta? Pozdrawiam
“użyj ten tożsamości…” w jednym koncie oraz w drugim odznaczasz te haczyki i od dziś Outlook przy starcie programu będzie pytał się o tożsamość, także możesz założyć se hasło, przed nie proszonymi gośćmi
Kiedy masz potrzeba zmiany konta? W czasie odbierania czy wysyłania poczty?
W czasie odbierania możesz wybrać dane konto klikając na ten mały “trójkącik” na przycisku “Wyślij i odbierz wszystkie” a jeśli piszesz do kogoś wiadomości chcesz wybrać z którego konta ma być wysłana to np. w trakcie pisania nowej wiadomości klikasz na pasek z opisem “Od” i zmieniasz konto.