3 miesiące gratis przy przeniesieniu numeru - ściema?

Witam.
Przeniosłem numer z T-Mobile to Plush - dokumenty złożone w pierwszej połowie maja, numer przeniesiony został 25 lipca. Miały być trzy miesiące z rabatem 100%, ale dwa dni temu dostałem fakturę z naliczoną już kwotą za abonament. Byłem pewny, że te trzy darmowe miesiące będą naliczane od momentu przeniesienia numeru, czyli 25 lipca, ale po wysłaniu zgłoszenia do BOK dostałem odpowiedź, że już otrzymałem trzy darmowe faktury, a to jest czwarta, więc płatna. Dla mnie to bardzo dziwne, bo wcześniej gdy przenosiłem numer, operator nie naliczał mi żadnych opłat do póki numer na jego karcie nie został aktywowany - chyba, że bym korzystał z numeru tymczasowego. Czy ma ktoś z Was jakąś wiedzę na ten temat, jak to powinno wyglądać?

Dlaczego nie zadzwonisz do biura obsługi klienta, tylko pytasz na forum? :thinking:

Temat przenoszenia numerów znam dość dobrze. Jeżeli przenosisz numer od jednego do drugiego operatora to nowy operator na czas od złożenia dokumentów przez Ciebie do fizycznego przepięcia numeru na jego infrastrukturę daje Tobie numer tymczasowy, z którego możesz korzystać. Zapewne na ten numer tymczasowy naliczył 100% rabatu. Kiedy przeszedł numer fizycznie to okazało się, że czwarty miesiąc jesteś abonentem, więc trzeba płacić abonament.

Gdyż chciałem dowiedzieć się czegoś z doświadczenia innych osób. Do BOK jeszcze nie dzwoniłem, a jedynie pisałem i dostałem odpowiedź j.w.

Czyli idąc dalej tym tokiem, to gdybym przykładowo złożył dokumenty 5 miesięcy wcześniej, to za dwa ostatnie miesiące musiałbym płacić dwa abonamenty dwóm operatorom, mimo że nie korzystam z usług tego drugiego i nie mam swojego numeru na jego karcie sim ?

A to nie jest tak, że wybrałeś konkretną datę przeniesienia? Kojarzę regulamin RBM (wiem, inna sieć), który mówił, że numer tymczasowy jest calkiem darmowy. Byłoby głupie płacić za albo obejmować promocją numer tymczasowy, tym bardziej, że to zupełnie inny numer niż ten przenoszony.

Oczywiście, że byłoby głupie i tak naprawdę nie wiem do końca, jak to wygląda w sieci Plush. Wiem tylko, że pierwsze trzy faktury są darmowe. Nie wiem jedynie, co by było, gdybym papiery o przeniesienie numeru złożył 5 miesięcy wcześniej…