3ds max, Quest3d pomocy!


(Okarol) #1

Witam, potrzebuję wyeksportować do programu Quest3d scenę z 3ds max 2013 design, mam wymodelowane budynki, drzewa, teren itp. i chce teraz zrobić wirtualny spacer w programie Quest.

Czy może mi ktoś powiedzieć jak zaimportować taki plik w quest , wiem że musi mieć rozszerzenie CGR ale jak go zrobić w 3ds max design.

dzieki za pomoc


(Panbook) #2

Wyeksportuj z maksa do collady (*.DAE) i wtedy zaimportuj w Quest3D.

Pamietaj że przechodzą tylko standardowe materiały maksowe.

Wiec jeżeli masz materiał przygotowane pod mentala albo v-Ray to je przekonwertuj na standardowe.

Powodzenia


(Okarol) #3

Dzięki za pomoc,

znalazłem VRayMtlConverter v2.5 do konwertowania materiałów ale nie mogę ich przekonwertować możesz mi powiedzieć jak to zrobić ?

Dzięki