[600 zł do gier]Czy ten komputer się opłaca?

Siemanko. Chciałem Was się zapytać o komputer, bo jestem w tym trochę zielony :wink:

Moje preferencje:

CPU: Intel

GPU: nVidia

ale mi to obojętne :wink:

 

Chciałem się Was zapytać czy te podzespoły są dobre, do ceny (więcej aktualnie dać nie mogę, a potrzebuję kupić komputer teraz) i jest możliwość łatwego upgradu.

 

Link do komputera: http://olx.pl/oferta/komputer-core-i3-4gb-ram-500-hdd-krakow-CID99-ID6lCe1.html#0974379cc1

 

 

Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam :wink:

Proszę zapoznać się z tym tematem http://forum.dobrepr…ownika-t481484/ a następnie, korzystając z przycisku Edytuj i opcji Użyj pełnego edytora , dostosować tytuł wątku do tego wymagania.

Ten komputer nie ma karty graficznej…

Na GA-H55M-D2H są porty do podłączenia monitora, a i3-540 ma zintegrowaną grafikę, więc na start wystarczy, a później można dokupić “prawdziwą” kartę.

Rozbudowa ramu będzie się wiązała z wymianą kości - nie ma wolnych banków.

procek można zmienić na lepszy z czasem, buda mała więc jest ograniczenie z kartą graficzną. koszty mogą być wyższe, więc czy jest sens inwestować…

napisz co posiadasz, może da się coś tanim kosztem poskładać.

Nie posiadam nic. Mam tylko 4 letniego laptopa, który odmawia już współpracy, więc chciałem kupić komputer stacjonarny, żeby móc go ulepszać w przyszłości.

 

Ewentualnie mógłby ktoś poszukać taniego komputera w Krakowie, bo jak ja szukam to zawsze jest jakiś mankament :wink: Jeszcze teraz coś poszukam, może coś wrzucę do opinii specjalistów.

 

Dobra. Chwila szukania:

 

http://olx.pl/oferta/mocny-komputer-do-gier-amd-4100-4x3-6-graficzna-gt610-2gb-win7-CID99-ID70vid.html#0974379cc1;promoted

 

I coś co mnie bardzo zaciekawiło:

 

http://olx.pl/oferta/okazja-komputer-acer-aspire-ax5950-stan-bardzo-dobry-polecam-CID99-ID73u75.html#0974379cc1

zacznijmy od tego:

  1. do czego będziesz używał komputer

  2. ile maksymalnie możesz wydać kasy.