64-bitowy os dla mojego komputera

Witam!

Czy warto instalować xp 64 bity dla mojego sprzętu (podpis).

Czy mogą być jakieś problemy, z instalacją sterowników?

Czy gry z zwykłego xp normalnie będą chodzić na 64 ?

Czy jest lepsza jakość na 64 bitowym os ?

Chciałbym w przyszłości dokupić więcej GB ram’u np. 4GB i zwykły xp już tego nie wykorzysta w całości ? a wersja 64 ?.

Ogólnie chciałbym zainstalować ten 64 xp ale nie znam się za bardzo na tym i nie wiem czy będzie z tego jakiś pożytek…

Pozdrawiam

warto

poszukaj wpierw sterownikow 64bitowych dla swojego sprzetu

powinny chodzic

jesli uzywasz 64bitowych aplikacji to uzyskujesz lepsza wydajnosc

nie, nie wykorzysta. 64bitowy system tak

lepsza vista x64 niz XP

Mało masz ramu jak na 64.

Jeśli masz jakieś starsze urządzenia podpięte do kompa to dla nich mogą nie istnieć sterowniki pod 64bit system.

Większość tak.

Jakość czego?

Windows xp i vista 32bit widza do ok. 3,5GB RAM. Wersja 64bitowa Windows Vista Home Basic obsłuhuje do 8GB RAM, Home Premium 16GB, Ultimate, Business i Enterprise do 128GB

Ten system jest tylko po angielsku, a do tego nie ma praktycznie w ogóle sterowników dla tego systemu.

ja mam xp 64 bit i wszystko śmiga elegancko :slight_smile:

nic jeszzce sie nie zdarzyło żeby nie chodziło :slight_smile:

no oprócz zone alarma

a tako wszystkie giery stery chodzą aż miło :slight_smile:

wiecej miałem problemó z vistą 64 bitowa niz z tym xp :slight_smile:

polecam !!

dlamnie superowy :slight_smile:

nic sie nie wiesza nic nie przymula jak w xp 32 bit :slight_smile:

w viście miałem tak że na początku tak mi muliło że szkoda gadać ( a mam 3 gb ram)

a na xp 64 szybko sie odpalai odrazu gotowy do roboty komputerek jest :slight_smile:

Dodane 15.02.2009 (N) 18:43

twoje 2 gb ram bedzie elegancko chodziło na xp 64 bit :slight_smile:

bo w porównaniu do visty to ciągnie malutko :slight_smile:

po zainstalowaniu na świezo ciągnęło mi tylko 200 mb a na visie odrazu 800 mb