Abit ic7-g a Prescott 3.2 Ghz?

Pytanie moje już jest zawarte w temacie.

A mianowicie czy Prescott 3.2 Ghz pójdzie na płycie Abit ic7-G ??

Oczywiście mowa o sockecie 478 :wink:

Z tego co napisane wychodzi że nie. Choć w internecie znalazłem opinie że 3.2 Ghz powinno ruszyć.

A sprawa jest taka że zrobiłem już taki zestaw, ale niestety komp startuje po czym następuje zawiecha w Biosie po jakiejś pół minuty a winda w ogóle nie startuje. Może po prostu nie współgrają i nie da rady by razem to chodziło lub to kwestia może zworków. Nie wiem dlatego wolę zapytać bo jestem zielony.

Chciałem wejść na stronę Abita i sprawdzić ale nie wiem czemu ale nie mogę znaleźć takiej strony już :(.

Pomocy please

Pozdrawiam

tak pójdzie, jeśli chodzi o stronkę to bardzo prosto znaleść dowolną wg. szablonu (na google) nazwa firmh +website - to tyle

Tak tylko chodzi o to że kiedyś wchodziłem na stronę www.abit.com.tw a teraz za Chiny ludowe nie mogę :(. Nie może znaleźć strony. Nie wiem co jest.

Jeśli piszesz że pójdzie to czym może być spowodowany ten objaw zawieszania po założeniu procesora??. Procesor ładnie wykrywa. Po czym jest komunikat w stylu. CPU is unworkable please check cpu soft menu. Coś w tym stylu jest napisane :). Ale gdy w chodzę w bios (nawet jeśli nie wejdę to też) następuje po 30 sekundach zawiecha i nic nie mogę zrobić tylko reset.

W czym tkwi problem?? :slight_smile:

A w książeczce napisane jest że Supports Intel Pentium 4 Socket 478 processor with 800Mhz, 533MHz, and 400 MHz (for Northwood only) system data bus. Northwood only gdy zobaczyłem to już się przestraszyłem ale w internecie znalazłem że to chodzi tylko o 400Mhz. A więc 800 MHz i 533MHz powinno swobodnie pójść??.

Nie wiem co jest grane. Może to być kwestia Biosu??

w starej wersji biosu, zaktualizuj, strona abita jest aktualnie offline

A może wraz z zaprzestaniem produkcji płyt zlikwidowali też stronę :)??

Masz może pomysł z jakiej stronki wziąć teraz bios do tej płyty??