[Access] Jak utworzyć poszczególne relacje w tabelach

Proszę o pomoc w tworzeniu bazy danych. Mam za zadanie stworzyć bazę danych lokatorów spółdzielni mieszkaniowej. Póki, co stworzyłem tabelę z danymi

lokatorów: imię, nazwisko, pesel.

mieszkaniami: powierzchnią ,nr piętra, nr mieszkania itd.

Teraz chciałbym utworzyć 3 tabele z zużyciem wody ciepła itd.

Moje pytanie, jakimi relacjami je połączyć i czy dobrze zacząłem chodzi o to, aby można było znaleźć osoby zalegające z czynszem, tabela podwyżek / obniżek poszczególnych opłat w miesiącu.

Jeśli relacje miedzy tabelami będą złe to nie da się utworzyć kwerend (dobrze myślę?)

EDIT

dodałem klucze id lokatora id mieszkania

Daj jakiś identyfikator (z twojego opisu wynika, że go nie ma). Później łączysz tym id :slight_smile: