ACDSee... dlaczego nie mogę zapisać w jpg?

Nie mam pojęcia co się stało, ale nie mogę zapisać fotki w formacie JPG po jej obróbce. Stosujac Save as… mogę zapisać pliki tylko w opcji z

rozszerzeniem iff, psd, ras, rsb i sgi. Jestem totalnym laikiem i przyznam,

ze cos mi tam po drodze wyskoczyło, ale z pośpiechu kliknęlam “nie pokazuj tego okna więcej”… no i masz babo placek. Jpg wsiąkł :-((

Proszę o pomoc, bo zwariuję. wywaliłam już ten program i zainstalowałam go ponownie i nadal nic. kiedy chce przekonwertować fotkę z formatu iff, to nawet nie mam tam takiej opcji, jak jpg…

Spróbuj tak: Narzędzia - kojarzenie plików - pliki obrazów - zaznacz JPEG (prawdopodobnie masz odznaczony). Powinno pomóc.

buuuuuu… nie pomogło! w “Tools - File Associations” wszystko jest okay… jpg mam zaznaczone. proszę o jeszcze jakieś wskazówki :slight_smile:

odinstaluj całe ACDSee i zainstaluj od nowa. najprawdobodobiej jest skasowany plik z filtrem doo jgp, z którego korzysta ww program w czasie jego obróbki. A filtry te są w innym katalogu niż ten podany podczas instalacji.

zrobiłam to i to dwukrotnie. nawet ściągnełam program do czyszczenia rejestrów… wszystko wyczyścilam, poukładałam,itp. zainstalowałam ACDSee od nowa i nadal nic. program pięknie czyta jpg’i, ale w opcji Save As… typu jpg nie uwidzisz :-(( także wszelkie zmiany na fotkach po obróbce mogę sobie… przepraszam… no! pooglądać na kompie. nawet jeśli próbuję zapisać w innym formacie, to wyskakuje mi informacja “can’t write output file”…

POMOCYYYYY! !!

Nie wygłupiaj się, nie wariuj. Zainstaluj sobie inny programik - polecam Photo Filtre - zapiszesz, jak zechcesz i przy okazji zrobisz w nim wiele innych rzeczy. To taki malutki i sprytny Photoshop. A tak przy okazji: jaką wersję masz ACD? Może nowsza wersja by coś pomogła?