Acer Extensa 5220 Brak dźwięku

Witam, jestem tu pierwszy raz. Na forum widziałam wątki podobne do mojego, jednak żaden, z tych które widziałam nie oddawał w całości sedna mojego problemu. Jestem laikiem jeśli chodzi o komputery, dlatego potrzebuję instrukcji prostych i zrozumiałych coś w stylu “jak krowie na miedzy”… :lol:

Mój problem:

Na moim laptopie Acer Extensa 5220 został zainstalowany system Windows XP Professional 2002, Service Pack 3. Niestety nie ma na nim dźwięku, czasami pojawia się tylko jakiś dziwny pisk.

Doczytałam na forum, że możliwe, że chodzi o jakieś sterowniki, jednak gdy instalowałam Realteka ze strony Acera, nic się nie działo… W menadżerze urządzeń nie znalazłam też żadnej karty dźwiękowej. W “Innych urządzeniach” jest tylko PCI Device z żółtym wykrzyknikiem. Automatycznie nie da się nic doinstalować, bo próbowałam i nie wykrywa urządzenia czy coś w tym stylu.

Dodam, że instalowałam też sterownik do czytnika kart SD i do WiFi i te działają ok. Bluetooth też zainstalowałam, jednak pomimo tego że pojawiła się ikonka sam bluetooth nie działał. Pojawiła się też ikonka głośniczka na dole w pasku, jednak dźwięk nie działał. Wykrywało mi bluetooth jako urządzenie do odtwarzania dźwięku. Jako że jednak, ani dźwięk, ani bluetooth nie działał postanowiłam go odinstalować.

Teraz niestety nie mam pojęcia co mam robić, obawiam się że coś zrobiłam nie tak jak trzeba, że nie zainstalowałam tych sterowników w odpowiedniej kolejności albo ze czegoś w ogóle nie zainstalowałam… Proszę o pomoc, gdzie mam szukać?

Najpierw odinstaluj wszystko co zainstalowałaś co dotyczyło dźwięku.

http://support.acer-euro.com/drivers/no … _5220.html potem z tej strony instaluj pokolei:

  1. Chipset Intel 965

  2. Audio Realtek

Mam nadzieje, że problem minie po tych czynnościach :slight_smile:

Zrobiłam wg przykazań i niestety nic się nie zmieniło… :?

Z założenia nie wydawało się to skomplikowane… Czy mogłam zrobić coś nie tak?