Adobe Acrobat - rozszerzenia

Znów mam problem z Adobe Acrobat, ale ten jest inny.

Zawsze gdy zapisuje swoje prace w .pdf a potem je otwieram za pomocą Adobe Acrobat to już nie mogę edytować. Słyszałem że jak zapisuję w .pdf to jak w PS bym zapisywał .jpg, .png itp. Słyszałem też że trzeba właśnie najpierw stworzyć dokument w .txt albo w .doc a potem dopiero prze konwertować do .pdf. Ale mnie zastanawia to czy jest taki rozszerzenie, tak jak np. w Photoshopie jest .psd to czy w Adobe Acrobat też jest taki odpowiednik .psd? Że potem jak znów otworzę mój plik to będę mógł go dowolnie edytować. Proszę o jak najszybszą odpowiedź czy jest takie rozszerzenie czy tylko pozostaje mi prze konwertować z .txt itp :confused: Z góry dzięki za pomoc.

Pobrałeś zapewne Adobe Reader a nie Adobe Acrobat :wink:

Pobrałem Adobe Acrobat :stuck_out_tongue:

Spróbuj tego programu : http://programy.pcworld.pl/pc/programy/ … .3309.html

Ten program który mi zaproponowałaś służy do podglądu. Mam już program Adobe Acrobat, ale chce się dowiedzieć czy jest jakieś rozszerzenie w Adobe Acrobat że jak znów otworzę plik .pdf to będę mógł go dowolnie modyfikować! A jeśli nie ma takiego rozszerzenia to czy jest jakaś metoda żebym mógł go edytować?

PDF Edytory online: http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&c … ision&cd=1