Adres IP jak odczytać?

Witam. :slight_smile:

Jestem nowa w pracy i na" dzień dobry" dostałam od szefa polecenie tego typu: " Proszę ustalić adres IP komputera, aby można było z innego( znajdującego się w innym budynku) komputera uruchomić kamerkę i w dowolnym momencie obserwować co się w pomieszczeniu dzieje". Wpisałam: ipconfig, pokazał się adres IP ale jak się później okazało to jednak nie jest to czego mój szef oczekiwał :frowning: . Proszę o pomoc bo nie wiem o jaki adres dokładnie chodzi skoro to nie jest adres IP.

Start :arrow: Ustawienia :arrow: Połączenia sieciowe :arrow: 2klik na Połączenie lokalne :arrow: zakładka Obsługa :arrow: Szczegóły.

  • IP którego komputera - tego, co ma udostępniać kamerę?

  • co oznacza “w drugim budynku” - czy ma to wpływ na inf. sieciową? Budynki są połączone w tej samej sieci/podsieci, czy spaja je jakiś VPN?

Daj punkt odniesienia…

Sprawa wygląda tak,że : mamy w pracy główny serwer do którego jest podłączonych 10 kompów i on sobie tak sprytnie wymyślił ,że jak będzie siedział w domu to 'od czasu do czasu" będzie sobie zerkał co się dzieje.

Ja nie mam możliwości, żeby grzebać w głównym kompie( bo tam jest kamerka)i metodą prób i błędów mu to zrobić. Wpisałam najpierw: ipconfig, potem ipconfig/all, pokazałam mu co się wyświetliło a on mi na to,że potrzebuje IP bramy internetu. Więc zgłupiałam :o

Nr bramy itp. znajdziesz po wykonanych krokach, które podałem wyżej.

no to masz to pokazane jak użyjesz ipconfig/all ( pozycja brama domyślna ):stuck_out_tongue:

Tylko, że na moje oko to dalej nic nie zrobi bo to będzie adres IP tego serwera wewnątrz sieci, a nie na zewnątrz.

Jak chce przez Internet to robić to porty serwer przekierowane powinien mieć na siebie, więc kwestia raczej tylko oprogramowania do podglądania, najpierw próbować lokalnie zobaczyć(z firmy), a później spróbować z Internetu.

www.twojeip.wp.pl i prawdopodobnie pod takim IP jaki tam będzie by szefuncio wchodził na kamerkę.