Dzień dobry,
w biurze posiadamy drukarkę Aficio nashuatec MP3351 i jest po kablu podpięta do routera, co pozwala na drukowanie po wi-fi, więc da się wywnioskować, że ma połączenie z internetem.
Schody zaczynają się jednak w przypadku próby używania wbudowanego skanera - a konkretnie przesyłaniem na e-mail.
Mimo ustawień, zgodnie z instrukcjami z YouTube, jak i oryginalnej instrukcji manualnej wszelkich portów, domen, SMTP, POP3 itd na domenę z cyberfolks, przy próbie wysłania skanu na jakikolwiek adres e-mail wyskakuje wyłącznie błąd, który właściwie nie ma żadnego wyjaśnienia (po prostu zeskanuje plik a potem nie może go wysłać i w sumie tyle, jedyne co pokazuje to „błąd”).
Na innym, angielskim forum pisali, że problemem może być brak obsługi przez model MP3351 SMTP przez SSL, jednak podobno jest to również u nas ustawione już.
Co może być źródłem problemu i jak go rozwiązać?