Aktualizacja Adobe Acrobat i Flash Player - błąd inicjowania aplikacji

Kilkakrotnie próbowałam zaktualizować Adobe Acrobat i Flash Player i po próbie uruchomienia pliku instalacyjnego exe pojawia się info, ze jest błąd inicjowania aplikacji z opcją “zakończ”. Wtedy też znika w “pobranych” pobrany plik instalacyjny.

Nie ma znaczenia, że wykonuje to na koncie administratora, jednak zastanawiam się, czy odhaczanie jednoczesnego pobrania dodatku w postaci pakietu McAfee nie ma na to wpływu…A może jest inna przyczyna ? Dawniej nie miałam z aktualizacjami problemu .

Dzięki za porady ;))

Pobierz pełny instalator.

OK, dziękuję :wink: ale dlaczego mam z aktualizacjami problemy skoro przez kilka lat ich nie było i zawsze pobierałam

ze "źródła Adobe " ?

Dlaczego nie mogę na wstępie zainstalować , dlaczego plik instalacyjny samoistnie od razu znika z folderu ? W czym tkwi błąd ?

Lubię znać przyczyny porażek :wink:

Dziękuję  :)  Wszystkim, którzy zainteresowali się postem a przede wszystkim Atisowi :wink:

“Przerzuciłam” wiele stron dotyczących w/w problemów i instalacją tych programów i już czuję się bardziej  " oświecona" …

Cały czas wszak się uczę…pozdrawiam :wink: