Aktualizacja KB3000850 - problemy po wdrożeniu

Czołgiem!

Wczoraj zaaplikowałem dla Windows 8.1 (64bit) aktualizację dosyć pokaźnych rozmairów, oznaczoną numerem KB3000850. Upgrade przebiegł pomyślnie aczkolwiek dziś zaczęły się problemy z systemem:

  • przestały synchronizować się pliki na OneNote ( “Wystąpiły problemy z synchronizacją”),

  • Windows nie chce sprawdzać aktualizacji (usługa cały czas mieli ale nie końcy sprawdzania aktualności oprogramowania),

  • nie synchronizują się notatniki w MS OneNote 2010.

Próbowałem restartować poszczególne usługi (min. Windows Update, Usługa inteligentnego transferu w tle) ale na końcu i tak pojawia się błąd 1053.

 

Czy ktoś z was, spotkał się z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam,

Ja odinstalowałem i jest dobrze. Były kłopoty z deinstalacją, ale w końcu się udało.

witaj Gunship -to co spotkało ciebie ma wielu użytkowników Win8.1 po zainstalowaniu tej aktualizacji podsyłam link ale nie wiem, czy się otworzy z tego forum bo niektórych nie można -Dlaczego nie wiem

https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.reddit.com/r/techsupport/comments/2mosdg/anyone_knows_whats_update_for_windows_81_for/&prev=search

 

Co niektórzy przestrzegają tych u których zainstalowany jest antywir Avast -przed aktualizacją doradzają deinstalację 

Microsoft sam ostrzega o problemach aby nie odsyłać do strony wklejam krótki fragment >W tych konfiguracjach, aktualizacja 3000850 nie może być zainstalowany, a otrzymasz wiadomość 0x800f0922 lub 0x80070005 błędzie. 

Zauważyłem iż problem dotyczy wielu osób mających “na pokładzie” Avasta. U mnie na straży stoi Bullguard i tak jak napisałem wcześniej, problemów z instalacją nie było. No cóż… MS ma czas do poniedziałku na jakąś łatkę :wink:

Też miałem problem po zainstalowaniu aktualizacji. Np. podczas uruchamiania winzip wywala mi błąd aplikacji a błąd powodował plik d3d9.dll. Po deinstalacji aktualizacji wszystko działa jak należy. Omijać szerokim łukiem aktualizację ( ukryć ją, jeśli system wykrył możliwość aktualizacji systemu tym patchem ).

mam Eseta i były podobne problemy

Niestety u mnie było to samo. Też mam Avasta. Musiałem uruchomić przywracanie systemu.

Odinstaluj Avast za pomocą ich deinstalatora, następnie zainstaluj aktualizację. Następnie ponownie zainstaluj Avast.

Jest już poprawiony.

Zrobiłem drugie podejście do aktualizacji i dla pewności odinstalowałem BullGuarda. Po aktualizacji zainstalowałem go ponownie i wszystko działa jak powinno. Przynajmniej na razie :slight_smile:

Niestety nie pomogło. Aktualizacja nadal się pojawia, ale nie mogę jej zainstalować.

Czy problem dotyczy tylko tej jedne, czy w ogóle z aktualizacjami

Poczytaj - http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows8_1-windows_update/problemy-z-instalowaniem-aktualizacji/9214c091-5241-4a64-b871-38780f6362b6?tm=1412934317484

Problem dotyczy tylko tej

http://support.microsoft.com/kb/3000850/pl