Aktualizacja KB3000850 - problemy po wdrożeniu


(Gunship) #1

Czołgiem!

Wczoraj zaaplikowałem dla Windows 8.1 (64bit) aktualizację dosyć pokaźnych rozmairów, oznaczoną numerem KB3000850. Upgrade przebiegł pomyślnie aczkolwiek dziś zaczęły się problemy z systemem:

  • przestały synchronizować się pliki na OneNote ( “Wystąpiły problemy z synchronizacją”),

  • Windows nie chce sprawdzać aktualizacji (usługa cały czas mieli ale nie końcy sprawdzania aktualności oprogramowania),

  • nie synchronizują się notatniki w MS OneNote 2010.

Próbowałem restartować poszczególne usługi (min. Windows Update, Usługa inteligentnego transferu w tle) ale na końcu i tak pojawia się błąd 1053.

 

Czy ktoś z was, spotkał się z podobnym problemem?

 

Pozdrawiam,


(Naja) #2

Ja odinstalowałem i jest dobrze. Były kłopoty z deinstalacją, ale w końcu się udało.


(arapo) #3

witaj Gunship -to co spotkało ciebie ma wielu użytkowników Win8.1 po zainstalowaniu tej aktualizacji podsyłam link ale nie wiem, czy się otworzy z tego forum bo niektórych nie można -Dlaczego nie wiem

https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.reddit.com/r/techsupport/comments/2mosdg/anyone_knows_whats_update_for_windows_81_for/&prev=search

 

Co niektórzy przestrzegają tych u których zainstalowany jest antywir Avast -przed aktualizacją doradzają deinstalację 

Microsoft sam ostrzega o problemach aby nie odsyłać do strony wklejam krótki fragment >W tych konfiguracjach, aktualizacja 3000850 nie może być zainstalowany, a otrzymasz wiadomość 0x800f0922 lub 0x80070005 błędzie. 


(Gunship) #4

Zauważyłem iż problem dotyczy wielu osób mających “na pokładzie” Avasta. U mnie na straży stoi Bullguard i tak jak napisałem wcześniej, problemów z instalacją nie było. No cóż… MS ma czas do poniedziałku na jakąś łatkę :wink:


(Skibaa10) #5

Też miałem problem po zainstalowaniu aktualizacji. Np. podczas uruchamiania winzip wywala mi błąd aplikacji a błąd powodował plik d3d9.dll. Po deinstalacji aktualizacji wszystko działa jak należy. Omijać szerokim łukiem aktualizację ( ukryć ją, jeśli system wykrył możliwość aktualizacji systemu tym patchem ).


(Leoncio) #6

mam Eseta i były podobne problemy


(szefunio) #7

Niestety u mnie było to samo. Też mam Avasta. Musiałem uruchomić przywracanie systemu.


(Naja) #8

Odinstaluj Avast za pomocą ich deinstalatora, następnie zainstaluj aktualizację. Następnie ponownie zainstaluj Avast.

Jest już poprawiony.


(Gunship) #9

Zrobiłem drugie podejście do aktualizacji i dla pewności odinstalowałem BullGuarda. Po aktualizacji zainstalowałem go ponownie i wszystko działa jak powinno. Przynajmniej na razie :slight_smile:


(szefunio) #10

Niestety nie pomogło. Aktualizacja nadal się pojawia, ale nie mogę jej zainstalować.


(arapo) #11

Czy problem dotyczy tylko tej jedne, czy w ogóle z aktualizacjami

Poczytaj - http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows8_1-windows_update/problemy-z-instalowaniem-aktualizacji/9214c091-5241-4a64-b871-38780f6362b6?tm=1412934317484


(szefunio) #12

Problem dotyczy tylko tej


(arapo) #13

http://support.microsoft.com/kb/3000850/pl