Aktualizacja ubuntu 7.04 do 7.05 PL

Czy jest możliwość aktualizacji ubuntu 7.04 do 7.05? Zainstalowałem 7.04, ale częściowo jest po angielsku, a mi zależy na języku Polskim :slight_smile: Czy trzeba formatować? Jeśli tak, to jak jest z tym plikiem boot? Bo wpis do uruchomienia ubuntu pozostaje [chyba :D] :frowning:

Pozdrawiam

Zainstaluj sobie pakiety language-pack-gnome-pl , language-pack-gnome-pl-base , language-pack-pl-base , language-pack-pl będziesz miał wtedy w pełni spolszczonego 7.04.

Zainstaluj następujące pakiety i będziesz miał praktycznie 7.05:

  • kodeki, niemal wszystkie (bez w32codecs) w tym obsługa szyfrowanych płyt DVD

  • banshee jako odtwarzacz muzyczny

  • gtkpod do obsługi iPodów

  • syncropated do obsługi pozostałych odtwarzaczy przenośnych

  • Pidgin w miejsce gaima

  • wine

Czyli nie ma opcji aktualizacji? Skąd mam ściągnąć te pakiety? W linuxie jestem zielony… :smiley:

Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc :slight_smile:

menu>administracja>języki

ok.

a jakie pakiety do ubuntu studio 7.04??

sudo aptitude install nazwa_pakietu

czyli

sudo aptitude install language-pack-gnome-pl language-pack-gnome-pl-base language-pack-pl-base language-pack-pl

Pozdrawiam!

Tutaj potrzeba czegoś więcej niż samych pakietów.

Trzeba także jądra (nie znajduje się w repo Ubuntu zwykłego)

Ja przerabiałem akurat ubuntu na Ubuntu Studio w ten o to sposób:

Najpierw dodajesz repozytorium, w konsoli wpisujesz

sudo su -c ’echo deb http://archive.ubuntustudio.org/ubuntustudio feisty main >> /etc/apt/sources.list’

Następnie ściągasz klucz do pakietów i robisz aktualizację apta

wget -q http://archive.ubuntustudio.org/ubuntustudio.gpg -O- | sudo apt-key add - && sudo apt-get update

Teraz możesz zainstalować wszystkie pakiety wraz ze specjalnym jądrem, które jest instalowane w przypadku Ubuntu Studio

sudo apt-get install ubuntustudio-audio ubuntustudio-audio-plugins ubuntustudio-desktop ubuntustudio-graphics ubuntustudio-video