Aktualizacja


(Rybka 90) #1

Windows 2000 PL Zbiorczy pakiet aktualizacji 1 jesli to zainstaluje to czy nie musze instalowac zadnych innych aktualizacji prosze o podpowiedz ?? :o :o


(Duch) #2

co rozumiesz przez

:roll:


(Rybka 90) #3

hmm to ze ja nie mam zadnych aktualizacji :oops:


(Karolnowiszewski) #4

to jak najszybciej zainstaluj, najwazniejsze sa te krytyczne!


(Rybka 90) #5

rozumiem ze jesli zainstaluje te o ktorych pisalem to wszystko bedzie ok ???


(Jarkis) #6

Krytyczne powinieneś zainstalować! Wszystkie! I to jak najszybciej! Pozdro.


(Duch) #7

moje zdanie jest takie, że aktualizacje do systemów powinny być instalowane... ZA jest wiele PRZECIW pewnie też się znajdzie, ale aktualizacja oprogramowanie Microsoftu to jest coś przed czym nie ma sensu uciekać :lol:

lepiej zainstaluj dla bezpieczeństwa systemu :wink:


(Sunna) #8

Powiem wam ze niektorzy tu bzdury gadaja albo ja nie zrozumialem ludka.

Windows 2000 PL Zbiorczy pakiet aktualizacji 1 jesli to zainstaluje to czy nie musze instalowac zadnych innych aktualizacji prosze o podpowiedz

nie mam zadnych aktualizacji

a wiec on/a chce tylko to na goly system zainstalowac

a wiec drugie a wiec najpierw tzreba koniecznie zainstalowac sp4 do win 2000 a dopiero potem te zbiorcze aktualizacje w tej wlasnie kolejnosci

obie rzeczy znajdziesz gdzies w tym vortalu, a potem mozna sie bawic recznymi aktualizacjami jak cos wyjdzie

i to tyle, czytajcie uwaznie