Zamówiłem kartę ( starter ) przez internet mam zamiar aktywować kartę a tu wywala mi albo
albo
Podany kod zamówienia jest nieprawidłowy.
Zamówiłem kartę ( starter ) przez internet mam zamiar aktywować kartę a tu wywala mi albo
albo
Podany kod zamówienia jest nieprawidłowy.
Może już go aktywowałeś. Jeśli tak, to w ciągu 7 dni karta powinna być aktywna.
raczej nie
Zamawiając starter w Orange powinieneś sobie zapisać na kartce: nr telefonu, nr zamówienia i kod aktywacyjny. Nr telefonu wybierasz sam z listy. Nr zamówienia i kod aktywacyjny otrzymujesz natychmiast po przyjeciu zamówienia na ades email, który podałeś. SIM znajduje się w czarnej kopercie wewnątrz przesyłki, którą otrzymasz i zaczyna sie: 8948… Aktywacja musi nastąpić w ciągu 1 miesiąca od daty zamówienia a na doładowanie masz czas 14 dni od aktywacji. Sprawdz więc swój email, Orange informuje o losie zamówienia.
antypor wiem, spisałem wszystkie dane zapisałem tez na dysku.
Starter zamawiałem 23.08.2008
Jesli wszystko masz zapisane i otrzymaleś przesyłkę z Orange to nie powinieneś mieć żadnych trudności. Wchodzisz najpierw na strone Orange i wybierasz: aktywuj starter. Jeśli aktywacja przebiegnie prawidłowo to wkładasz kartę SIM do aparatu i po odnalezieniu sieci dzwonisz na *500 aby uruchomić telefon. Radzę założyć sobie konto w Orange które daje dodatkowe możliwości, np 30 sms na miesąc…
Wkładam karte i pisze ograniczony dostęp zasięg i sieć jest. Pod *500 też zadzwonić nie mogę.
No bo najwidoczniej jeszcze Ci nieaktywowali. Ja czekałem 4 dni. I też na początku myślałem że nie da się zaktywować(nie było żadnej informacji że coś się aktywowało) i za drugim razem te kody już niebędą działać i dlatego wyskakuje kod zamówienia niepoprawny.
Miałem to samo.Wyskakiwało mi ,że błedny kod.W końcu napisałem do BOK Orange ,podałem im numery karty i dopisałem jak są tacy mądrzy to niech ją aktywują.Trwało 2 dni zanim ją uruchomili.
Witam!
15 .11.2008 zamówiłem telefon z abonamentem w sklepie internetowym Orange .Do dnia wczorajszego tzn. 21. 11. 2008r nawet nie zmienił się status zamówienia a ja wczoraj właśnie otrzymałem telefon kurierem. Aktywacja numeru na stronie Orange jest niemożliwa .
Od 2 dni mam to samo .W BOK i sklepie internetowym powiedzieli że maja od 7 do 10 dni na aktywacje numeru.Podobno zgodnie z umowa Orange ale jakoś się nie mogłem doczytać. Jeżeli ktoś z Was wie gdzie to pisze to proszę o podanie gdzie tego punktu szukać.
Orange to wielkie nieporozumienie jeszcze muszą dużo nad sobą popracować. Kpina żeby nie mogli naprawić strony internetowej albo nygustwo i jeszcze raz nygustwo.
Wysyłam maile i nawet nie potrafią odpowiedzieć co można sadzić o takiej sieci.
Proszę o radę co mam zrobić ?
Pozdrawiam Grzegorz.
grigori24 ,
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH Orange
Link: http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary … 472421.pdf
Patrz na -> § 18 Warunki podłączenia karty SIM
Wielkie dzięki za odpowiedź
mialem ten sam problem, nie wklejaj kodu aktywacyjnego za pomoca ctrl+c, ctrl+v tylko wpisz go recznie…uklon w strone IQ programistow z orange, chlopcy jestescie super przewidywalni pozdrawiam