Aktywacja systemu - problem!

Witam.

mam system windows xp home edition oem, pare dni temu musiałam ponownie zainstalować windowsa, no więc format dysku, i niby wszystko poszło ok, ALE:

przed zalogowaniem na domyślne konto użytkownika które się otworzyło, wyskakuje mi komunikat że muszę aktywować system. nie mam połączenia z internetem, o dopiero co zmienialam dostawcę i internet jeszcze nie jest skonfigurowany z routerem i tą skrzynką od upc, więc aktywować przez internet nie mam jak. nawet po podłączeniu internetu normalnie kabelkiem - tez nie ma połączenia. z kolei wybierając opcję telefoniczną, w miejscu gdzie powinien być kod który mam podać przez tel - tego kodu nie ma, zamiast niego kilka kreseczek…

no i koło się zamyka, bo ani nie mogę skonfigurować połączenia internetowego bo komp chodzi tylkow trybie awaryjnym, ani aktywować systemu, póki nie będzie internetu.

będe wdzięczna jak ktos pomoże :wink:

http://74.125.77.132/search?q=cache:E0D … lr=lang_pl

ybu, niestety chyba niebardzo mi pomogą te wskazówki które są na stronie którą podałeś… ale dzięki.

jeszcze będę próbowała to co jest opisane tutaj http://support.microsoft.com/kb/314935/pl w pkt 3 i 4.

Nie wiem, dlaczego instalowałeś jeszcze raz Win XP HE. Jeżeli było to spowodowane instalacją dysku twardego, to tylko telefonicznie możesz Windows (reinstalowany) aktywować. Nowy sprzęt. Specjalnie o to pytałem się pracownika Microsoftu, gdy miałem problem z aktualizacjami automatycznymi i wtedy pomoc techniczna jest darmowa. Mam także taki system, jak ty. Osobiście nie lubię to robić przez telefon, ale to w twoim wypadku jedyna droga. Musisz się w tej sprawie skontaktować telefonicznie z Microsoftem. Komputer jest nie użyteczny bez systemu. Piszę, bo musiałem telefonicznie aktywować ze względu na dokupienie dysku twardego. Ja bym szukał na Twoim miejscu pomocy w Microsoft. Telefon do Centrum Obsługi Klienta Microsoftu: 0 801 308 801 lub 0 22 594 19 99, faks 0 22 594 19 77, e-mail: pomoc@microsoft.com