Aktywacja systemu Vista


(Mati0507) #1

Witam

Mam problem z Vistą. Mianowicie, musiałem wyciągnąc baterię z płyty głównej żeby zrestartować bios. niestety po ponownym uruchomieniu vista prosi o kod aktywacyjny, aktywację telefoniczną itp...

Po wpisaniu kodu pisze że aktywuje mój system poczym wyskakuje iż nie można zaktualizować.

Co mam z tym robić? Kod wpisuje poprawnie to napewno. System to Vista Home Premium 32bit.

Nie uśmiecha mi się robić formatu bo kilka dni temu dopiero co ustawiłem sobie system na nowo.

Proszę o pomoc

Pozdrawiam


(Frog) #2

Próbowałeś aktywacji telefonicznej?


(hevet) #3

Ale jaki Ty kod wpisujesz ten od aktywacji,który wpisywałeś kilka dni temu?Ten kod jest inny przy każdej aktywacji.Musisz zadzwonić ponownie aby uzyskać kod,albo aktywować przez internet.


(Mati0507) #4

Ten kod z naklejki chcesz żebym wpisał.

Zawsze po formacie aktywował się zamoistnie. jest opcja żeby aktywował się przeż internet ale pluje się że nie można tego dokonać.

Dziwne...

Czyli mam zadzwonić na tą katarynke M$?


(Frog) #5

Powinieneś był to zrobić jeszcze przed założeniem tematu.

Dzwoń.


(Mati0507) #6

Tak też zrobiłem. Niestety nie było tak różowo...

Zadzwoniłem na z komorki dzisiaj rano. Stosuje się do instrukcji. Wpisując kod podany przeż tą katarynkę (krok 3) pokazał mi się komunikat iż nie można aktywować produktu. Połączyłem się z biurem obsługi ale niestety nie urzedował tak nikt...

Śmieszne jest to iż numer żekomo bez płatny wcale taki nie jest wykosztowałem sie dośc srogo.

Właśnie zawdzoniłem tem jeszcze raz po nieudanej rejestracji oraz komunikacie iż kod jest już używany skontaktowałem się z biurem. konsultant każe czekac i przekazuje mnie komuś innego czas leci...

Ktoś kazał mi w cmd jakieś komendy wpisydać...

W finale wrucili mnie na sam początek czyli do wklepywania w telefon tego kodu aktywacyjnego.

30plnów znowu poszło się ****.

O co chodzi? To jakiś spisek czy bóg wie co?

System to oryginalny OEM firmy PCfactory.


(Frog) #7

Gdzie masz napisane, że połączenie jest bezpłatne?

Linia ulgowa nie obowiązuje chyba z telefonów komórkowych - chcesz załatwić to taniej - zadzwoń ze stacjonarnego.


(Mati0507) #8

No mniejsza o to.

Ale czemu nie potrafią pomóc mi? I że tak powiem zbywają ciągłym przekierowaniem?