Aktywacja Windows 8.1 - informacja, że klucz został wykorzystany

Witam. Mam problem z aktywacją Windows 8.1. Pokazuje się informacja, że klucz został wykorzystany. Czy może to być spowodowane niepowodzeniem pierwszej próby instalacji?

Przypuszczam, że raczej nie. Jeśli masz “legala”, to zadzwoń na infolinię MS, do tej pory nie spotkałem się tam z nieprzyjaznym podejściem do klienta. Jeśli to OEM zakupiony ze sprzętem, to licz się z odesłaniem do wsparcia producenta sprzętu.

Dziękuje za odpowiedź.

Próbuj kilka razy, raz miałem taką sytuację i druga próba po kilkunastu minutach była już pozytywna.

ja również miałem taką sytuację, przy sprzedaży dostałem klucz w postaci elektronicznej od sprzedawcy i okazało się, że wysłał mi klucz, który był już wcześniej aktywowany. Jeden telefon, e-mail zwrotny z nowym kluczem i było ok :slight_smile:

Dzięki. Ja też miałem właśnie taką sytuację. Już wszystko działa jak należy.