Alcohol 120%

Sciagnalem film w formacie .bin i niewiedzialem jak zrobic zeby ten plik obrazu nadawal sie do odczytu np. w formacie .avi Poradzono mi uzycie programu alcohol 120% no i mam go ale nie wiem co dalej, jak sie go obsluguje prosze o pomoc !!

W programie masz coś takiego jak wirtualne cd musisz utworzyć choć jeden (Możesz do 32) i wskazać obraz który masz (Mój Komputer>>prawoklik na wirtualny cdrom >>załaduj obraz).

:smiley:

a mozesz to troche bardziej dokladnie opisac bo jestem zielony i nic nie kumam

Włącz program w opcjach (Po lewej) masz Napędy Wirtualne kliknij na to. Otworzy się okno w którym liczbę napędów przestaw np. na 4 i kliknij ok. Program utworzy cztery wirtualne cd romy. Wyłącz Alcohol. Po tym wchodzisz w Mój Komputer i klikasz prawym przyciskiem myszy na wirtualny cd rom i wybierasz zamontuj obraz wskazujesz plik bin który masz a wirtualny cd rom go uruchomi jako płytę. :smiley:

wszystko zrobilem tak jak napisales ale po otworzeniu pliku prawoklikiem w eksplatorze wyskakuje mi blad “System Windows nie może czytac z tego typu dysku. Dysk może być uszkodzony lub używa formatu niezgodnego z systemem Windows”

Nie na pliku tylko jak napisałem.

zrobilem wszystko tak jak wyzej opisales. Ale jak chce otwozyc ten wirtualny dysk to wyskakuje ten sam komunikat co napisalem ci wyzej

W takim razie plik jest uszkodzony. :?

Nie było przypadkiem do tego obrazu jeszcze pliku cue. ?? Jak tak to wskaż ten plik. :?

nie sciagalem tylko ten .bin. Czyli co nic nie da rady zrobic z tym? :frowning:

Wirtualny Cd rom nie ma problemów z otwarciem takiego pliku. Jeżeli nie otwiera to znaczy że plik jest uszkodzony. :smiley:

Jaki uszkodzony .Otwierasz Alcohola klikasz prawym przyciskiem myszki na górę na to białe pole i wybierasz “Dodaj plik z obrazami” , póxzniej wybierasz plik i dodasz go do listy.Później na ten plik klikasz PPM i wybiersz żeby zamontował Ci w napędzie.Chyba oto Ci chodziło???