All player nie czyta plików jpeg

nie mogę otworzyć plików video pokazuje się komunikat brak “jpeg” próbowałam znaleźć samodzielnie ale dla mnie to czarna magia.kochani poratujcie jak naprawić tą awarię.z góry dziękuję za wszelką pomoc i komentarze

BetiReal , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie, używając przycisku image.php?album_id=20&image_id=4038

Areh dziękuję za odpowiedź ale jeśli chodzi o komputer to nie znam się na tym,jest to dla mnie czarna magia.Jeśli nadal ci nie pasuje tytuł to wyrzuć ten post do kosza spróbuję innego sposobu na naprawienie awarii niektórych programów które nie pozwalają mi na korzystanie z komputera.Życzę miłego dnia jutrzejszego.

Plik jpeg nie jest plikiem video a zwykłym plikiem graficznym. Do jego otwierania służą inne programy.

no to chyba jest konflikt bo ten komunikat pojawia mi się jak otwieram wideo chciałam obejrzeć filmik który nagrałam aparatem fotograficznym z występów mojej córki i klops do tej pory nie miałam z tym problemów.

A w jakim formacie jest ten plik (jakie ma rozszerzenie)?

Jakie rozszerzenie ma ten plik “nazwa pliku”.

chyba wszystko jasne,teraz poproszę o jakąś podpowiedź jak zmienić plik MOV na inny tak żebym mogła go otworzyć all playerem:-)

Dlaczego ta Ci zależy na allplayrze o wiele łatwiej i szybciej po prostu zainstalować lepszy odtwarzacz.

http://www.dobreprogramy.pl/Media-Player-Classic-Home-Cinema,Program,Windows,12469.html

lub

http://www.dobreprogramy.pl/VLC-media-player,Program,Windows,13060.html

a mogę poprosić jakieś sugestie co byś zaproponował? bo ja to się tak znam że szkoda gadać :frowning:

już dopisałem :slight_smile:

przybylas dziękuję za pomoc na pewno skorzystam jeszcze tylko uporam się z flash playerem i będę happy.Jeszcze raz dziękuję za pomoc i pozdrawiam

zainstaluj np PotPlayer do odtwarzania filmów.

a do przeglądania zdjęć zainstaluj Xnview

i twoje problemy znikną;]

wszystkie programy znajdziesz na tej stronce;]