Allegro czy można anulować zakup?

Witam!

Mam problem ponieważ zamówiłem nie ten produkt o który mi chodziło. I tu pytanie takie jak w temacie, czy można anulować zamówienie? Już wysłałem wiadomość z prośbą o jej anulowanie.

P.S. Wybrałem Przesyłkę priorytetową (płatność przy odbiorze) mam tylko 2 DNI więc BŁAGAM o jak najszybszą pomoc. ![-o<

Czytać na przyszłość ze ZROZUMIENIEM!

Dostaniesz kkomentarz neutralny lub negatywny, sprzedawca wystąpi o zwrot prowizji.

sprzedawca też człowiek,błędy się zdarzają,zaproponuj mu rekompensatę za wystawioną aukcje,najlepiej zadzwonić ,a nie pisać mail.

Po co rekompensate, skoro jest opcja zwrotu prowizji

Kliknąłem na KUP TERAZ , następnie dalej i w tym momencie zauważyłem , że nie zaznaczyłem opcji z Payback więc cofnąłem wstecz i znalazłem się z powrotem na stronie z aukcją.

Kliknąłem jeszcze raz i zaznaczyłem okienko z Payback , ale w okienku z ilością zakupionych prze zemnie sztuk ilość wzrosła do 2. Znalazłem okienko usuń , więc to zrobiłem. W zakładce MOJE ALLEGRO > Kupiłem < nie było więc żadnych zakupów . Jak zobaczyłem , że nic nie kupiłem to wszedłem jeszcze raz na aukcję i jeszcze raz kliknąłem na Kup teraz i okazało się , że kupiłem już 3 przedmioty. Dlaczego nie można anulować zakupu lub zmienić jego ilość w trakcie wypełniania formularza zakupów. Przecież w każdym sklepie internetowym jest taka opcja – dlaczego nie ma tej opcji w tak poważnym i profesjonalnym serwisie i trzeba dzwonić lub pisać do sprzedawcy o anulowanie.?

Nie pytaj nas, tylko zapytaj Allegro.