Allegro.pl - pytania

Witam wszystkich !!

Planuje sprzedać korki na allegro.pl. I mam pytania:

  1. Allegro pobiera opłaty za wstawienie aukcjii, jak je mozna zapłacic i do kiedy ?

  2. Opłaty do jakiej kwoty dochodzą ?

Dodam że jestem początkującym z allegro.pl

Z góry dzięki !!

  1. Opłaty są naliczane na twoje wirtualne konto - jeżeli np. wystawisz parę przedmiotów na sprzedaż to, np. na koncie będziesz miał -10zł, to wtedy np. przelewasz sobie 15 zł na to konto i masz wtedy na plusie 5zł.

2Opłaty są różne, do niektórych rzeczy dochodzi także prowizja, ale opłaty zwykłego przedmiotu w kwocie 50 zł to około złotówka.

Ale np. w przypadku wystawienia samochodu na sprzedaż cena wzrasta już do 15 zł.

Więcej doczytasz w regulaminie i cenniku allegro.

Wchodzisz na stronę allegro, w prawym górnym rogu klikasz w Pomoc, w nowym otwartym oknie szukasz pozycji: Opłaty za wystawianie i sprzedaż i tam czytasz co napisali :slight_smile:

pozdrawiam i życzę udanej sprzedaży

[*]Opłaty są naliczane na twoje wirtualne konto - jeżeli np. wystawisz parę przedmiotów na sprzedaż to, np. na koncie będziesz miał -10zł, to wtedy np. przelewasz sobie 15 zł na to konto i masz wtedy na plusie 5zł

Co to znaczy ??? A jak ja chcem zapłacić przelewem pocztowym ???

Dodane 26.07.2009 (N) 13:13

No dobrze.

No to tak : sprzedaje parę korków w kategorii obuwie, dadatki no i załużmy że sprzedałem je za 200 zł. Ile wyniosą koszyty tego wrzystkiego ?

ziomek666 , a ja proponuję Ci zacząć przygodę z Allegro od zapoznania się z ich regulaminem.

Jak wypełnisz tabele sprzedaży na allegro to sam Ci system obliczy.

  1. Wszystko już Ci wcześniej wyjaśnili, przeczytaj ze zrozumieniem

  2. Zakładając konto na Allegro, zatwierdziłeś, że zapoznałeś się z regulaminem tam obowiązującym: http://www.allegro.pl/country_pages/1/0 … .php#rule9