Allegro problem z kupujacym

Witam.

Mam problem i niemam pojecia jak sobie z nim poradzic.

Okolo 4-5 miesiecy temu wystawilem na sprzedaz pamiec ram 256mb ktora kupil pewien urzytkownik. Zaraz po zakonczeniu aukcji wyslalem do niego emaila z nr. konta. Co dwa dni sprawdzalem stan konta a pieniedzy nie bylo. Wyslalem do niego jeszcze kilka mailow na ktore nie odpowiadal potem dzonilem i nic. Teraz po kilku miesiacach chce sprzedac jeszcze raz ten przedmiot ale niewiem co zrobic z komentarzem dla tego pana. Niechce dostac negatywa poniewaz mam dopiero 1 pozytyw i potem beda problemy jezeli bede chcial cos kupic. :? Czy wogole moge to sprzedac? :?

Żeby mieć konto na allegro musisz mieć ukończone 18 lat :stuck_out_tongue_winking_eye:

A wracając do tematu ja na twoim miejscu zrobił bym tak:

  • sprawdził czy się loguje na konto

  • komentarz dałbym negatywny

  • napisał do allegro

Ostatni raz logowal sie wczoraj.

Gites Majonez … :lol:

Pozwól zwrócić Sobie uwagę na fakt, że na pytania które tu zadajesz, tak naprawdę powinien już dawno odpowiedzieć Admin/Moderator, czy ktokolwiek tam z Allegro.pl.

Tam pytaj i nie bój się. Skorzystaj z przysługujących Ci tzw. “Praw Konsumenckich”.

Bluek wypełnij w allegro formularz zwrotu prowizji o ile nie jest jeszcze za późno. wtedy użytkownik dostałby ostrzeżenie od serwisu za niewywiązanie się z transakcji. komentarz wystaw negatywny. całkiem możliwe, że zemści się i również ci wystawi. nie ma na to wpływu, najwyżej w odpowiedzi jaką możesz zamieścić po opublikowaniu komentarza dla ciebie wyjaśnij sprawę.

Witam.

Miałem podobny problem.Skorzystałem najpierw z formularza kontaktowego na Allegro czyli “Jestem sprzedającym mam problem z kupującym”.Allegro skontaktowało sie z gościem który wylicytował a nie kupił.Przyszedł do mnie mail że mogę wystawić Negatywa bo tamten odpuścił.Wystawiłem on mi też z tym że w odpowiedzi napisał ze nie było go w miejscu zmieszkania.Olałem temat i tak dalej sprzedaję ze ten Negatyw nic nie wpłynął na tranzakcje dalsze.

4-5 miesięcy to już stanowczo za długo, po takim terminie nie przysługuje zwrot prowizji.

@ Bluek

Skoro przez tyle czasu nie udało Ci się tej sprawy załatwić, to chyba nie ma już co liczyć na cud. Skoro kupujący zasłużył na gegatywa, to wystaw mu taki komentarz - nie ma tu się czego bać. Nadrobisz sobie pozytywami w przyszłości. A jeśli nadal nie chcesz wystawiać takiemu oszustowi komentarza negatywnego, to chociaż o tym nigdzie nie pisz, bo jeszcze inni gotowi są pójść w twoje ślady.

W/g regulaminu Allegro kupujący ma chyba 7 dni na zapłacenie za przedmiot. Po 4-5 miesiącach skoro kupujący nie wywiązał się z zawartej możesz wystawić przedmiot na nową aukcję, nie grożą Ci żadne konsekwencje z tego powodu, w końcu to kupujący nie sfinalizował transakcji. Ja miałem jedną taką przygodę, a przedmiot wystawiłem ponownie po niecałych 4 tygodniach od zakończenia tej nieudanej aukcji. Tyle, że ja wystąpiłem o zwrot prowizji i przedmiot wystawiłem po tym zwrocie.

Pozdrawiam.

ja kiedys niby 3 razy srzedałm ten sam telefon ale dwie wczesniejsze osoby go nie odebrały i tylko ponosiłem koszty wysłki, po ajkims roku dostałem od allegro do domu list żebym zapłacił prowizję, napisałęm im maila jka wyglądała sytuacja i anulowali to

Możliwe ale to już są indywidualne przypadki. W/g regulaminu nie powineneś zwrotu prowizji otrzymać, a że Ci mimo to go przyznali to już im powinieneś dziękować ;).

Warto POCZYTAĆ.

koleś Cię oszukał. W takich sprawach najpierw zawiadamia się allego, a potem na policje. Możesz wysyła na forum profil tego kolesia?

Bluek bardzo proszę o stosowanie polskiej pisowni na Forum.