[allegro] Trzeba zrobić przelew? :|

Właśnie kupiłem sobie takie coś:

http://allegro.pl/item219049079_mp4_1gb_2_4_tft_mini_sd_nowosc_16.html

No i na początku piszę że można za pobraniem, więc zamówiłem. Ale później na dole zobaczyłem że trzeba przelewem…

Jest tu jakiś allegrowicz który wie o co chodzi? Bo ja jestem tam zielony…

jeżeli jest napisane,że za pobraniem to można za pobraniem tylko musisz poinformować o tym sprzedającego.

KONTAKT:

tel.071/790-27-63

problem zadzwonić i się spytać ??

BTW przy składaniu zamówienia trzeba zaznaczyć forme płatnosci

Tam nic nie było do zaznaczania. Tam się trza było ugadać przez maila…

Chyba jutro do gościa zadzwonie, bo się nie odzywa. :confused:

Formy płatności

Wpłata na konto bankowe (płatność z góry) Koszt wysyłki: 12,00 zł

Pobranie pocztowe (płatne przy odbiorze) Koszt wysyłki: 19,00 zł

Jak widać można wpłacić pieniążki na konto lub zdecydować się na wysyłkę za pobraniem pocztowym. Najczęściej jest tak, że jeśli chcesz aby sprzedawca wysłał przedmiot za pobraniem pocztowym, to należy go o tym powiadomić - mailowo, telefonicznie to wszystko jedno. Jeśli nie otrzymają jednoznacznej prośby o wysyłanie przedmiotu za pobraniem, to czekają na przelew.

Musisz zadzwonić i ładnie poprosić o wysłanie za pobraniem - sprzedawcy bardzo niechętnie to robią, zwłaszcza jeśli kupujący ma mało/nie ma komentarzy, jest niepewny (rozumiem, że jednym z tych dwóch kupujących jesteś Ty).

Ludzie nie raz się przejechali na wysyłaniu za pobraniem.

walker123 ale sprzet sobie kupiłes. ale teraz bedziesz wymiatał na miescie. Tak wracajac do tematu to przy zakupie zaznaczacz jak chcesz płacic aby zrobic przelew musisz miec konto. A co idzie za tym musisz byc pełnoletni aby miec konto w banku i z tego co ja wiem allegro.pl aby sie zarejestrowac trzeba miec 18lat ukonczone. :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Jedynie ci pozostaje za pobraniem :lol:

Lub przelewem z poczty