Alternatywa dla Analytics Google

Jak w temacie, poszukuję darmowej alternatywy dla analytics google.

Poczytałem i znalazłem Clicky. Czy ktoś wie, czy to także 99,9% blokuje w adblockach ?

Ja chcę tylko wiedzieć ile osób wchodzi, o jakich godzinach i skąd przychodzą - tyle.

Jest jeszcze piwik, ale to musisz uruchomić i skonfigurować sobie sam na swoim serwerze.

Google Analytics jest darmowe.

@m4s Ale blokowane na masową skalę :wink:

@Fizyda to jest to co wszystko robi się u siebie na serwerze? Pobrałem zip’a, wypakowałem - człowieku, jak to ugryź hahaha. Nie znam się na webmasterce. Nie ma poradnika po polsku?

Nie ma pojęcia czy są jakieś tutoriale. Ale tak instalujesz u siebie na serwerze, podpinasz na stronie i wszystkie statystyki zapisywane są na Twoim serwerze.

@Fizyda Nie rozumiem czemu negatywne reakcje na mój post?
Jest darmowe , ale to że blokowane to już nie moja wina.
Clicky też jest blokowane.

Źle zadane pytanie w temacie, powinno być np.:
Nie blokowana przez blokery analityka dla www to?

To… ? Są takie ?

Tego nie wiem, ale pytanie jest już bardziej właściwe.

Pisałem w temacie “alternatywa…” a Ty mi piszesz to samo co w temacie xD

Pisałeś darmowej… Zamiast nie blokowanej…

xD zdradza bardzo wiele…

Co nie zmienia faktu, że szukam alternatywy dla googlowej analityki, która zawiera przydatne informacje, ale jest ich za dużo no i jest blokowana na każdym kroku.

Każdy, kto zablokuje rzeczy google na mojej stronie nie zobaczy moejj byłej nago! O taki chwyt marketingowy !

No nie wiem, może dlatego, że jako alternatywę dla GA dajesz GA co jest kompletnie wbrew jakiejkolwiek logice i sensowi.

Pytanie było jasno zadane i od początku wiadome było czego autor szuka. Doszukujesz się dziury w cały, nie chcesz pomóc, nie pisz postów w cale i nie wprowadzaj tylko zbędnego zamieszania które nie prowadzi do niczego.

Mówisz, że źle zadane jest pytanie w temacie i proponujesz jako coś lepszego takie: