Alternatywa groupware / ITSM

Witam,

 

pracuje na stanowisku administratora IT od niedawna, poszukuje jakieś aplikacji niestety darmowej do obsługi i kolejkowania zgłoszeń z nadaniem priorytetu.

 

Chodzi mi o narzędzie z opcjami:

  • Notowania w bazie zgłoszenia trafiającego na skrzynkę mailową;

  • Możliwości zapisywania cyklicznych zgłoszeń np 1 dnia każdego miesiąca otwiera się zgłoszenie o konieczności wykonania kopii zapasowej systemu;

  • Przypisywania zgłoszeń do 3 osób;

  • Dobrze by było by mieć możliwość wysyłania maili o statusie zgłoszenia z poziomu aplikacji.

 

 

Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi, wiem że takowe aplikacje darmowe są, niestety nie znam się na tym może ktoś z doświadczenia używał takich narzędzi ?

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale poczytaj o Mantisie.

Z tego co widzę to oprogramowanie do raportowania błędów mi by chodziło o to że np:

 

  • Pani Jola przychodzi do pracy nie działa jej word.

  • Wysyła maila na skrzynkę it@domena.pl

  • Program rejestruje zgłoszenie o problem z wordem u pani Joli

  • Ja przeglądając zgłoszenia widzę ze pani Jola ma problem z wordem nadaje zgłoszeniu priorytet i rozwiązuję je gdy mam czas (zaleznie od priorytetu)

  • Mam możliwość wysłania pani joli maila “pani jolu przyjdę jutro”

  • Mogę zamknąć zgłoszenie i osoba składająca dostanie informacje o zamknięcie zgłoszenia

 

Oczywiście opisany przykład powyżej jest dla 1 grupy wsparcia ale jestem w stanie go przerobić na moją 3 linię :).

Można do tego Mantisa użyć, tylko faktycznie, nie wiem czy nie lepiej czegoś “mniejszego” poszukać. Niestety, nic innego nie zaproponuje.