Witam,
pracuje na stanowisku administratora IT od niedawna, poszukuje jakieś aplikacji niestety darmowej do obsługi i kolejkowania zgłoszeń z nadaniem priorytetu.
Chodzi mi o narzędzie z opcjami:
-
Notowania w bazie zgłoszenia trafiającego na skrzynkę mailową;
-
Możliwości zapisywania cyklicznych zgłoszeń np 1 dnia każdego miesiąca otwiera się zgłoszenie o konieczności wykonania kopii zapasowej systemu;
-
Przypisywania zgłoszeń do 3 osób;
-
Dobrze by było by mieć możliwość wysyłania maili o statusie zgłoszenia z poziomu aplikacji.
Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś podpowiedzi, wiem że takowe aplikacje darmowe są, niestety nie znam się na tym może ktoś z doświadczenia używał takich narzędzi ?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale poczytaj o Mantisie.
Z tego co widzę to oprogramowanie do raportowania błędów mi by chodziło o to że np:
-
Pani Jola przychodzi do pracy nie działa jej word.
-
Wysyła maila na skrzynkę it@domena.pl
-
Program rejestruje zgłoszenie o problem z wordem u pani Joli
-
Ja przeglądając zgłoszenia widzę ze pani Jola ma problem z wordem nadaje zgłoszeniu priorytet i rozwiązuję je gdy mam czas (zaleznie od priorytetu)
-
Mam możliwość wysłania pani joli maila “pani jolu przyjdę jutro”
-
Mogę zamknąć zgłoszenie i osoba składająca dostanie informacje o zamknięcie zgłoszenia
Oczywiście opisany przykład powyżej jest dla 1 grupy wsparcia ale jestem w stanie go przerobić na moją 3 linię :).
Można do tego Mantisa użyć, tylko faktycznie, nie wiem czy nie lepiej czegoś “mniejszego” poszukać. Niestety, nic innego nie zaproponuje.