[Amazfit Verge A1811] Łączenie i rozłączanie się z siecią Wi-Fi

Witam,

Posiadam smartwatch’a Amazfit Verge A1811, który ma opcję Wi Fi, owszem po skonfigurowaniu (wpisaniu hasła) łączy się smartwatch z siecią Wi Fi ale… jest ale po wyjściu z ustawień rozłącza się z połączoną siecią Wi Fi i jak ponowie wejdę w sieci Wi Fi łączy się automatycznie, tylko przyznam się że nie wiem co wnosi Wi Fi skoro nie ma smartwatch żadnych aplikacji pt. klient poczty @ itp i dlaczego po wyjściu z ustawień rozłącza się z połączoną siecią Wi Fi?.

WI-FI pewnie do kontaktu ze smartfonem i aplikacją Amazfit… Chociaż to też możliwe do realizacji poprzez Bluetooth…

Być może tylko jak jestem poza siecią Wi Fi na zewnątrz to mogę się połączyć przez Bluetooth wówczas sieci Wi Fi nie ma dostępnej.

Tak nie co końca wiem po co jest moduł Wi Fi w smartwatch’u.

Może chcą wdrożyć jakieś komunikatory z trybem szybkiej odpowiedzi, może ktoś nie używa SMS-ów a np. WeChat (ichniejszy facebook lub twitter).

W instrukcji obsługi nic nie ma?
Amazfit Verge-Product-Amazfit Support
Polskiej na stronie producenta nie widzialem.

Masz jeszcze to:
Instrukcja obsługi zegarka Amazfit Verge Smartwatch (manuals.plus)

Nie wiem do czego jest WiFi ale patrząc na doświadczenia z innym smart-sprzętem utrzymywanie połączenia WiFi szybko drenuje baterię, wiec pewnie rozłącza się żeby oszczędzać energię.

Sam też poszukiwałem informacji na tema do czego albo po co jest moduł Wi Fi w smartwatch’u i przyznam że nic nie znalazłem.

Koledzy, chyba znalazłem w instrukcji co podesłał link @blumberplumber do czego jest moduł Wi Fi

Regularna aktualizacja systemu zegarka ułatwia ciągłą optymalizację w celu uzyskania najwyższej wydajności. Każde uaktualnienie rozwiąże również niedawno wykryte problemy. Uwaga: przed aktualizacją upewnij się, że poziom naładowania baterii zegarka utrzymuje się na poziomie powyżej 40%, a także upewnij się, że przez cały proces działa stabilne połączenie Wi-Fi, aby aktualizacja przebiegła sprawnie.

Tłumaczenie z angielskiego na język PL.

I Wi Fi będzie raczej tylko do aktualizacji sofu chodź żeby zrobić update to też jak włączę Wi Fi i przejdę do ekranu aktualizacji to już jestem rozłączony z Wi Fi… i nie bardzo jest szansa żeby zrobić update.

No raczej tylko do tego… Z innymi sieciami też rozłącza? Nie kombinuj z tak niestabilną siecią, bo uceglisz zegarek.

Sieć jest stabilna bardziej coś nie halo może być ze smartwatch’em.

Chodź jak mogę zobaczyć na połączonych urządzeniach w panelu Wi Fi to smartwatch z Wi Fi włącza się w chwili wejścia w opcję Update i wyłącza się po zakończeniu sprawdzania.

Może w Zepp trzeba rozpocząć aktualizację i się nie rozłączy?

Najwyżej wgra się po BT w 5 minut zamiast 30 sekund.

@krystian3w apke mam aktualną do najnowszej wersji.

A nowszego ROM’u nie odnajduje przez apke.

Tak to ma wygladac. Pibierze u zainataluje no i wifi wylacza.

I tak by to Wi Fi funkcjonowało w Amazfit Verge. Tylko do połączenia by pobrać aktualizację. Co przyznam że nigdy nie ma nowej wersji aktualizacji.

Jest może inny sposób na sprawdzenie aktualizacji Amazfit Verge?.

pewnie ten zegarek już dostał wszystkie aktualizacje które miał dostać

Jest update softu żeby była wersja PL ale podchodzę do tego nie zbyt z ochotą żeby nie uziemić zegarka.

Aktualizuj! Nie uceglisz zegarka. :slight_smile: