Posiadam smartwatch’a Amazfit Verge A1811, który ma opcję Wi Fi, owszem po skonfigurowaniu (wpisaniu hasła) łączy się smartwatch z siecią Wi Fi ale… jest ale po wyjściu z ustawień rozłącza się z połączoną siecią Wi Fi i jak ponowie wejdę w sieci Wi Fi łączy się automatycznie, tylko przyznam się że nie wiem co wnosi Wi Fi skoro nie ma smartwatch żadnych aplikacji pt. klient poczty @ itp i dlaczego po wyjściu z ustawień rozłącza się z połączoną siecią Wi Fi?.
Nie wiem do czego jest WiFi ale patrząc na doświadczenia z innym smart-sprzętem utrzymywanie połączenia WiFi szybko drenuje baterię, wiec pewnie rozłącza się żeby oszczędzać energię.
Sam też poszukiwałem informacji na tema do czego albo po co jest moduł Wi Fi w smartwatch’u i przyznam że nic nie znalazłem.
Koledzy, chyba znalazłem w instrukcji co podesłał link @blumberplumber do czego jest moduł Wi Fi
Regularna aktualizacja systemu zegarka ułatwia ciągłą optymalizację w celu uzyskania najwyższej wydajności. Każde uaktualnienie rozwiąże również niedawno wykryte problemy. Uwaga: przed aktualizacją upewnij się, że poziom naładowania baterii zegarka utrzymuje się na poziomie powyżej 40%, a także upewnij się, że przez cały proces działa stabilne połączenie Wi-Fi, aby aktualizacja przebiegła sprawnie.
Tłumaczenie z angielskiego na język PL.
I Wi Fi będzie raczej tylko do aktualizacji sofu chodź żeby zrobić update to też jak włączę Wi Fi i przejdę do ekranu aktualizacji to już jestem rozłączony z Wi Fi… i nie bardzo jest szansa żeby zrobić update.
Sieć jest stabilna bardziej coś nie halo może być ze smartwatch’em.
Chodź jak mogę zobaczyć na połączonych urządzeniach w panelu Wi Fi to smartwatch z Wi Fi włącza się w chwili wejścia w opcję Update i wyłącza się po zakończeniu sprawdzania.