AMD 2000 XP 256 mb ram 333 MHZ 40 gb GF4 CD-RW 52x


(Damian Sudol) #1

zastanawiam sie nad rozsadna cena za mojego blaszaka. czy ktos moglby mi podpowiedziec, ile moge za niego dostac? z gory thx

athlon xp 2000+

256 mb ram

40 gb

geforce 4 mx 440

lite on 52x24x52


(Bionicman) #2

500-600 zł.


(Badurs) #3

miałem cos podobnego i samś plyte z prockiemi ramem sprzedalem z 400 ale na twoim miejscu zostawił bym sobie dysk


(D@widoS) #4

~40zł

sdram?? ~90zł

~100z

więcej danych potrzeba :!: :roll:


(Arcin11) #5

W życiu tyle nie dostanie. 300 zł maks.


(Wujek 15) #6

Ja pierdziele.. a nie tak dawno to nie byl jeszcze rtaki zly komputer.. No i nie jest. Ludzie pracuja wiekami jeszcze na prockach rzedu ~333/950 Mhz.. z ~128/256Mb ram.. i pracują i pracują.. bo nie czesto muszą a nie kiedy chcą.. bo mają sentyment i taka konfiguracja im starcza.. Moim zdaniem to nie ma sensu sprzedawac tego komputera.. Naprawde.. dla Ciebie jest chyba wiecej wart niz to 300/450 zł ? Zawsze do czegos sie przyda. Wolalbym robic na nim testy i go spalic albo zrobic serwer czy firewalla.. niz oddac go za 300 zł..


(Emilmlo) #7

to są DDR bo mają prędkość 333 MHz

A może on chce kupić lepszy komputer a ten sprzedać bo mu brakuje trochę pieniędzy na nowy sprzęt a 300 zł nie leży na ulicy.


(Wujek 15) #8

300 zł zawsze mozna pozyczyc i.. raczej sie to odda bo to nei jest wygurowana suma. Jesli chce kupic nowy komp to musi sie liczyc ze to są koszta. Tak wiec.. Twoje zdanie nawet na mnie nie wplynelo i ja na jego miejscu bym tego kompa nie sprzedawał.


(Emilmlo) #9

A potem problem oddać te 300 zł jak się nie ma pracy :?


(Wujek 15) #10

:slight_smile: Sam niedawno mialem kompka takiego Jak On .. no moze ciut lepszego.. 512 DDR nagrywarka DVD i 2 x 40 GB , Radka 9550.. i gdyby mi sie nie spalil mialbym go do tej pory.. szkoda wymieniac na cos lepszego : P .. Do A XP 2Ghz mam sentyment :stuck_out_tongue:

Wolalbym to zmodernizowac co ma niz kupowac cos nowego jesli sie nie ma zbyt duzo kasy..


(Emilmlo) #11

WSZtm no wiesz sam bym sobie zostawił taki zestaw bo posiadam podobny sprzęt tylko że jest jedno ale chcę kupić nowy sprzęt ale mogę max wydać 300 - 400 zł to muszę sprzedać ten swój zestaw jak bym miał całą kwotę to bym miał dwa kompy może bym go wykorzystał na server :slight_smile:

Planuje zmienić na zestaw taki jak ma Tobi może tylko trochę ulepszony :slight_smile:


(Damian Sudol) #12

dzieki wszystkim za opinie :slight_smile: