Tak jak w temacie mialem problem z amvo prosze o sprawdzenie loga z combofixa link: http://wklejto.pl/18635
z góry dziekuje POZDRAWIAM.
Tak jak w temacie mialem problem z amvo prosze o sprawdzenie loga z combofixa link: http://wklejto.pl/18635
z góry dziekuje POZDRAWIAM.
Wklej loga z ukośnikami U Ciebie jest c:windowssystem32vamsoft.exe
powinno być c:\windows\system32\vamsoft.exe
http://www.wklejto.pl/18828 teraz jest normalnie proszę sprawdzić, musiałem robić to jeszcze raz bo miałem to samo.
Wylecz pendriva lub kartę pamięci http://www.softpedia.com/get/Security/S … Tool.shtml
Flash Disinfector http://www.searchengines.pl/index.php?s … ntry369724
lub format
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe
http://img.wklej.org/images/88953CFScri … iemoes.gif
Powinno rozpocząć się usuwanie
Potem log z usuwania Combofix
Dzieki serdeczne jeszcze raz w celach profilaktycznych prosze o sprawdzenie loga http://www.wklejto.pl/18842 to ten najnowszy. Dzieki z góry Pozdrawiam
Otwórz notatnik i wklej
zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki
powstanie plik o takiej ikonie
w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport
http://www.wklejto.pl/18902 tu raport usunąłem kwarantanne nortona i nie wiem co to za smietek jeszcze jest jeden. Proszę o zerknięcie.
Pobierz The Avenger
wklej do niego ten tekst:
Files to delete:
C:\WINDOWS\system32\drivers\d2593105.sys
kopiuj to i klikasz na Paste Script from Clipboard wybierasz Execute oraz Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.
Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt
http://www.wklejto.pl/18917 Widzę że osunęło. Czy powinienem jeszcze coś sprawdzić czy to by było na tyle?
Tak, już powinno być ok
To dziękuje serdecznie wszystkim za pomoc :], bardzo sumienne porady wszystko ładnie objaśnione.
Jeszcze raz serdecznie dziękuje i POZDRAWIAM.
Miałem jeszcze jeden problem, znalazłem instalke od której się wszystko zaczęło pozbyłem się jej i wszystkiego co zrobiła tak przynajmniej myślę prosze o sprawdzenie loga z combofixa http://www.wklejto.pl/19235
W logu nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
Wykonaj optymalizację autostartu
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Przeskanuj obszar całego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html Daj raport z niego na forum
lub
Jest czysty nic nie znalazlo, dzieki za pomoc POZDRAWIAM