Amvo - proszę o analizę loga

Problem z amvo

Log z ComboFix: http://wklejto.pl/8342

Log wyglada na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox , usuń instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść komputer Ccleanerem

Wykonaj optymalizację autostartu

Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja

Przeskanuj obszar mojego komputera http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html (uruchom przez IE) Daj raport z niego na forum

lub

Dr.WEB CureIt!

na początku chciałebym podziękować za analizę loga. Wykonuję teraz zalecone przez Pana operacje, a tymczasem chciałbym dodać iż to już trzeci komputer na którym miałem problem z amvo, związku z tym mam parę pytań :slight_smile:

1. otóż jak wejdę w edytor rejestru

  • mogę usunąć ten katalog “MountPoints2”, czy też spełnia on jakąś ważną rolę w systemie ?

Dodam że w tym katalogu są tworzą się różne katalogi np. “{c057736a-6e12-11dd-b7c3-0016d41a55f6}”.

znalazłem odpowiedz na 2 pytanie :slight_smile: -

możesz to usunąć system sobie to utworzy na nowo

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako plik.reg >> wszystkie pliki >> scal z rejestrem >> restart

b57f17008275c957m.jpg

powstanie plik o takiej ikonie

062aec4c9b51c033m.jpg

w który dwa razy klikniesz potwierdzisz chęć dodania do rejestru potem restart

tak to usuniesz nie wchodząc do rejestru

:slight_smile: