Android Samsung GT-I5700

Witam,

mam ogromny problem z aktualizacją mojego androida na w/w samsungu.

używam programu “Samsung Kies” ale on nie czyta mi telefonu.

Podłączam telefon przez USB w ustawieniach włączam powiązanie USB (W telefonie)

a program na kompie cały czas ładuje ładuje i nie łączy.

Aktualnie mam na telefonie cyanogen mod a chciałbym mieć najnowszego, zaktualizowanego Androida w oryginalnej wersji

Znacie sposób na naprawe programy?

A może wiecie jak mogę łatwiej zaktualizować system?

Proszę pisać “jak dla idioty” bo ja kompletnie nie znam się na tego typu sprawach… :wink:

Pozdrawiam

W oryginalnej wersji możesz mieć androida 2.1.

Pobierasz stąd: http://forum.android.com.pl/f132/oryginalne-firmware-od-samunga-65030/ wrzucasz paczkę na kartę sd i instalujesz przez recovery (chyba, już nie pamiętam). Ewentualnie rozejrzyj się po tamtym forum.

Kies ci nie przeczyta bo masz Cyanogen mod.

Proponuję stronę www.samdroid.net tam jest wszystko co się da dla Spicy tylko trzeba znać angielski lub rosyjski. Jak chcesz wrócić do wersji oryginalnej oprogramowania to wrzuć w google orginal firmware for i5700 a do flashowania czyli wgrania skorzystaj z aplikacji ODIN. Miałem ten telefon testowałem na nim wszystkie mody jakie się da i z góry mówię szybki to on nie będzie.

Dziękuje wam bardzo, a co myślicie o jakimś cyanogen, ale jakiś dobry żeby mi telefon nie zmulał bo teraz baardzo się zawiesza, znacie jakieś dobre?

LINKI są nieaktualne z tych co mi dałeś, wszedłem na strone i na hostingach juz nie ma tych androidów… ;/

Dodane 27.10.2012 (So) 21:21

Link nieaktualny ;/ linki na stronce wygasły

To już stary telefon więc bardzo szybki nie będzie, w sumie możesz instalować praktycznie każdego androida 2.x, wersji 4.x nie ma sensu sprawdzać, bo na 256MB RAM zamula, wiem bo sam ostatnio wgrałem 4.0 do gt540 i będę musiał się go pozbyć w najbliższym czasie :wink: