Ankieta na temat wykorzystania sztucznej inteligencji w branży IT – Twoje zdanie się liczy!

Cześć!

Jestem studentem, który pracuje nad badaniem związanym z sztuczną inteligencją i jej zastosowaniem w branży IT, w szczególności w kontekście chatbotów.

W ramach mojej pracy magisterskiej przeprowadzam ankietę, której celem jest zebranie opinii specjalistów z branży IT na temat użyteczności AI w codziennej pracy. Wasze doświadczenie i opinie są dla mnie bardzo cenne, a ankieta jest szybka i zajmuje dosłownie kilka minut!

Link do ankiety:

Z góry dziękuję za pomoc i każdą wypełnioną ankietę! Jeśli możecie, podzielcie się nią z innymi osobami z branży – każda odpowiedź się liczy!

Zacznij od weryfikacji tego o co pytasz.
chatbotów” - to nie jest ani SI ani AI - to tylko model językowy a branża marketingowa w celach zarobkowych nazywa to AI lub SI.
Aktualnie żaden model językowy nie spełnia nawet 50% tego co określa się jako AI. To tylko takie trochę ciekawsze wyszukiwarki treści ze stalową cenzurą :wink:

I tak i nie. To programowalny komputer, który wykorzystuje model językowy do programowania, dodatkowo interpoluje wyniki za pomocą uczenia maszynowego.

Możesz kazać mu np. zachowywać się jak komputer z Dos czy Basic i normalnie sobie programować w tych językach a on ci będzie uruchamiał programy.
Możesz iść dalej i nieco rozbudować ten komputer.
Istotą uzyskiwania odpowiednich wyników jest dokładne określenie oczekiwań, oraz pozostawienie wentyla w postaci możliwości nie wykonania zadania (inaczej zacznie pisać brednie).

W odpowiednich rękach to są fantastyczne narzędzia, wręcz cudowne. Tyle, że do SI to im tak daleko jak Tuskowi do prawdomówności.