Antergos - wygaszanie ekranu nie działa

Antergos z gnome - wygaszenie ekranu nie działa.

Zauważyłem, że ekran automatycznie nie przygasza gdy jest nieużywany. Mam włączone wygaszanie ekranu podczas bezczynności i wygaszanie ustawione na 5min a także automatyczne logowanie jeśli to ma z tym związek.
Czy coś nie ustawiłem jeszcze?

Sprawdzałem tak:

[gerard@manjaro-pc ~]$ gsettings get org.gnome.settings-daemon.plugins.power idle-dim-time

Brak klucza „idle-dim-time”

[gerard@manjaro-pc ~]$ gsettings get org.gnome.settings-daemon.plugins.power idle-dim

true

[gerard@manjaro-pc ~]$

Znalazłem taki edytor - dconf-editor ale nic więcej nie uzyskałem. 

A co mówi ACPI? Ogólnie tu: https://wiki.archlinux.org/index.php/Power_management

Mnie to ACPI kompletnie nic nie mówi. Patrzyłęm w repozytorium i  tam jest jakieś apci niezainstalowane. Nie jestem informatykiem. Wchodząc w menu zasilanie  i tu hibernacja i usypianie działa ale nie działa przygaszanie ekranu podczas bezczynności , można ustawić czas od 1 min do 15 min lub nigdy ale nie daje to żadnego efektu w postaci przyciemnienia ekranu po zadanym czasie. Czytałem podany przez Ciebie link i tylko wywnioskowałem, że tam chodzi o oszczędzanie energii poprzez hibernację i usypianie. Obraz pobierałem już 3 razy i za każdym razem to samo zaraz po instalacji. Próbowałem na Manjaro i tam działa bez zarzutu no ale bardziej mi się widzi antergos z gnome, jedyny problem który z nim mam to wkurzający brak przyciemniania ekranu. Przeszukałem internet ale nic nie znalazłem co by pomogło mi pozbyć się problemu.

ACPI + DPMS zarządzają zwykle takim przyciemnianiem.

Reszta to już ustawienia w samym DE. Spróbuj coś poszukać tu: https://help.gnome.org/users/gnome-help/stable/hardware-problems-graphics.html.en i pewnie przede wszystkim tu: https://help.gnome.org/admin//system-admin-guide/3.10/index.html.en#user