Antivir 2012

Witam,

tak jak każdy inny dzisiejszego dnia.

Log z OTL : http://wklej.to/SP43l

może mi ktos wyjasnic co to jest i skąd to się wzięło

chwilowo pomógł stinger Mcafee ale to ustrojstwo wraca może mi ktoś krok po kroku powiedzeć jak ma to usunąć !!

nie znam się na komputerach kompletnie sciagnęłam film i masz nie wiadomo skąd to się wzięło CO to jest OTL jak w to wejść , gdzie to jest i jak to zrobić BŁAGAM WAS

Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:

Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).

Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.

Extras też.

no dobrze a gdzie ja znajdę OTL ja sięna tym nie znam mi komputer służy do oglądania filmów nie jestem znawca tajników i tego co tam ma w srodku czy możecie mi pisac po POLSKU a nie rzucac fachowymi tekstami wy może rozumiecie te skróty itd ja nie przepraszam ale nie kazdy się zna tak ja wy

@Acorus

Wklejam to, klikam Wykonaj skrypt i wywala mi pulpit i nic nie moge zrobic… Program sie zawiesza i moge zrobic tylko restart… :confused:

czy może mi to ktos zrobic zdalnie??? bo próbowałam sama i nie potrafie tego zrobić

cukierek0

Użyj skryptu w trybie awaryjnym

Po uruchomieniu komputera naciskaj F8 i wybierz tryb awaryjny.

sanderka1986

  1. podpiecia-dziale-bezpieczenstwo-t458165.html

  2. Przeskanuj dysk:

http://www.dobreprogramy.pl/Malwarebyte … 13117.html

Po zakończeniu skanowania kliknij Usuń zaznaczone.

Wyraź zgodę na restart w celu dokończenia usuwania.

  1. Załóż własny temat i pokaż logi z OTL:

otl-gmer-rsit-dss-inne-instrukcje-t370405.html

ja nie mam pojęcia jak mam pokazać te logo to wszystko

Działa, można zamknąć.

a mi nie :frowning: no jak ja mam pokazac te logi ku…r…wa nie jestem informatykiem wytłumaczcie mi to po POLSKU i łopatologicznie! !!