Antivirus XP 2008

(coobraa) #1

Witam,

Potrzebuje pomocy. Przypałętało się to cholerstwo i nie moge sie go pozbyc. avast nie daje rady. instrukcje z watku viewtopic.php?f=2&t=228918&start=0&st=0&sk=t&sd=a rowniez nie dzialaja - unlocker nie daje rady uwolnic procesow.

do tego mam ograniczone pole do dzialania - kompa moge uruchomic tylko w trybie awaryjnym.

Bylbym wdzieczny gdyby ktos sie mna zajal i pomogl mi przywrocic kompa do zycia.

Czekam na instrukcje. Logi hijacka?

(Sebastianchrzan) #2

ja miałem to samo może pomoże co nie co viewtopic.php?f=16&t=252983

(Kambor4) #3

Nie.

Daj log z Combofix

(Baldys15) #4

wrzuć loga z hijackthisa

(coobraa) #5

combofix nie dal rady. zawiesil sie na generowaniu raportu.

probuje hijacka

(Kambor4) #6

Powtórz…

(coobraa) #7

ale watpie zeby dal rade. pisalem ze tylko do awaryjnego moge wejsc, a i to trwa 5 minut.

a combofix jak wszystko przejdzie to restartuje kompa i wchodzi do normalnego trybu a tam wszystko wisi. 5 minut i nic.

ale jesli nadal sugerujesz ze powinienem powtorzyc to tak zrobie

W dniu 02.07.2008 , o godzinie 19:49 został dopisany post przez coobraa

udalo sie. tym razem nie bylo restartu.

oto log http://wklejto.pl/4716

(Kambor4) #8

Za pare godzin Ci to sprawdzę bo teraz czasu nie mam,Sorki…

(coobraa) #9

logi z hijacka: http://wklejto.pl/4718

dzieki za pomoc ale nie moge tyle czekac, przyjechalem specjalnie do domu rodzinnego zalatac problem z tym kompem i jeszcze dzis chcialbym wrocic do siebie wiec nie moge tak dlugo czekac dlatego bardzo prosze kogos o sprawdzenie jak najszybciej i pomoc w rozwiazaniu tego problemu.

W dniu 02.07.2008 , o godzinie 20:14 został dopisany post przez coobraa

juz nie prosze, tylko blagam kogos o pomoc…

(Gutek) #10

Daj log z ComboFix

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer,SearchURL = http://internetsearchservice.com

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://internetsearchservice.com/ie6.html

O2 - BHO: (no name) - {84c53226-c282-41fe-a4b4-8f05cc5ec24b} - C:\WINDOWS\system32\wvUkKaxU.dll

O20 - Winlogon Notify: wvukkaxu - C:\WINDOWS\SYSTEM32\wvUkKaxU.dll

O21 - SSODL: hdSHmcmbGIXAc - {7CF7AB47-D65D-01ED-0D1B-0E3E8811D875} - C:\WINDOWS\system32\kpy.dll

O21 - SSODL: qegbdmwf - {E0A696B4-0EA1-4BAD-8A0B-00A0C3EFBF90} - C:\WINDOWS\qegbdmwf.dll

usuń wpisy HJT

(coobraa) #11

log z combo jest wyzej

(Gutek) #12

Usuń wpisy HJT i daj nowy z Combo

(coobraa) #13

wpisy ktore podales usunalem.

co dalej?

(Gutek) #14

czytałeś końcówkę mojej wypowiedzi?

(coobraa) #15

nowy log z combo: http://wklejto.pl/4721

przypominam ze pracuje caly czas w awaryjnym. jak uznasz ze powinienem sprobowac wskoczyc do normalnego to daj znac

(Leon$) #16

Otwórz notatnik i wklej

zapisz jako CFScript.txt (zapisz by ikonka CFScript.txt była obok ikonki ComboFix.exe) >> Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe

http://img.wklej.org/images/88953CFScri … iemoes.gif

Powinno rozpocząć się usuwanie

Potem log z usuwania Combofix

:slight_smile:

(coobraa) #17

dzieki wszystkim za pomoc i bez urazy ale nie wiem kogo sluchac wiec gdybyscie ustalili kto mi pomoze :slight_smile:

jednak zanim sie zorientowalem ze napisal to nie gutek tylko leon wkleil posta to zdarzylem juz zapuscic ten skrypt leona. mam nadzieje ze nie posuje ci koncepcji, gutek?

(Gutek) #18

Tym się nie przejmuj, po tym nowy log z Combo już w trybie normalnym :slight_smile:

(coobraa) #19

no wiec po odpaleniu skryptu leona combo restartuje kompa, wchodzi do normalnego trybu i … czeka.

tzn komp sie nie wiesza - jest poprawa, ale caly czas wyswietla sie to okienko combo ze przygotowuje loga i nic wiecej. trwa to juz 7 minut.

co robic? czekac ?

(Gutek) #20

Czekaj i nie ruszaj myszką w czasie pracy :frowning: